آپدیت جدید Google Now و امکان اضافه کردن Nickname به لیست مخاطبان

احتمالا شما نیز با دستیار مجازی گوگل گه Google Now نام دارد، آشنا هستید. به وسیله‌ی اپلیکیشن Google Now در گوشی‌های اندرویدی، کاربران قادر خواهند بود تا فرمان‌های صوتی خود را اجرا کرده و کار خود را بسیار ساده‌تر از گذشته کنند. اما استفاده از این اپلیکیشن برای گرفتن شماره‌های موجود در لیست مخاطبان، کار سختی […]

احتمالا شما نیز با دستیار مجازی گوگل گه Google Now نام دارد، آشنا هستید. به وسیله‌ی اپلیکیشن Google Now در گوشی‌های اندرویدی، کاربران قادر خواهند بود تا فرمان‌های صوتی خود را اجرا کرده و کار خود را بسیار ساده‌تر از گذشته کنند. اما استفاده از این اپلیکیشن برای گرفتن شماره‌های موجود در لیست مخاطبان، کار سختی بوده و احتمالا دستگاه شما، نمی‌تواند نام‌هایی را که شما می‌گویید، شناسایی کند.

حالا آپدیت جدیدی برای Google Now عرضه شده که علاوه بر امکان اضافه کردن یک Nickname به لیست مخاطبان، این امکان را برای کاربران به وجود می‌آورد که به وسیله‌ی Nickname‌هایی که کاربران انتخاب کرده‌اند، تلفن آنها را شماره‌گیری نمایند! اما این بروزرسانی، سبب شده تا توسعه‌دهندگان مختلف اقدام به عرضه‌ی بروزرسانی‌های جدید برای اپلیکیشن‌های خود کنند. به عنوان مثال، در بروزرسانی اپلیکیشن Smart Lock، این امکان وجود خواهد داشت که کاربران به وسیله‌ی گفتن یک عبارت، قفل صفحه‌نمایش گوشی‌هوشمند خود را باز کنند.

البته صحبت‌هایی در مورد موضوعی با نام Seamless Hotword نیز وجود دارد که هنوز اطلاعاتی در مورد این ویژگی‌ جددید در دسترس نیست. با این‌وجود، هم‌اکنون می‌توانید نسخه‌ی جدید Google Now را از این لینک دانلود نمایید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال