پای دستیار گوگل به iOS باز شد

گوگل در توسعه‎ی پایگاه نصب دستیار دیجیتالی خود چندین گام برداشته است، اما این هفته احتمالا بزرگترین اقدام این شرکت برای سلطنت در بازار دستیارهای هوشمند صورت خواهد گرفت. به نظر می‎رسد غول دنیای اینترنت قصد دارد دستیار هوشمند خود را وارد بازار عظیم دیگری یعنی دستگاه‎های اپل کند. در ابتدا، Google Assistant برای iOS […]

گوگل در توسعه‎ی پایگاه نصب دستیار دیجیتالی خود چندین گام برداشته است، اما این هفته احتمالا بزرگترین اقدام این شرکت برای سلطنت در بازار دستیارهای هوشمند صورت خواهد گرفت. به نظر می‎رسد غول دنیای اینترنت قصد دارد دستیار هوشمند خود را وارد بازار عظیم دیگری یعنی دستگاه‎های اپل کند.

در ابتدا، Google Assistant برای iOS عرضه خواهد شد، اما تنها در اختیار مشتریان آمریکایی اپل قرار می‎گیرد. 27 اردیبهشت‎ماه بایستی آغاز این تصمیم باشد، یعنی دقیقا همان تاریخی که کنفرانس I/O گوگل برگزار می‎شود.

این دستیار دیجیتالی شخصی به عنوان یک اپلیکیشن مستقل عرضه خواهد شد که کاربران از طریق اپ‎استور می‎توانند آن را دانلود کنند. براساس اطلاعات منتشر شده توسط منابع خبری آشنا به برنامه‎های گوگل، اپ Assistant برای دستگاه‎های iOS ترکیبی از قابلیت‎های گفتگو موجود در اپلیکیشن Allo گوگل و نسخه‎ی کنترل صوتی را به همراه خواهد آورد که در دستگاه‎های اندرویدی به چشم می‎خورد.

متاسفانه، این تنها اطلاعاتی است که در حال حاضر وجود دارد اما از یک نکته اطمینان لازم را داریم: Google Assistant یقینا به iOS خواهد آمد. اندکی طول می‎کشد تا گوگل گزینه‎ی استفاده‎ از این دستیار صوتی را در اختیار کاربران iOS قرار دارد، بنابراین اگر در کنفرانس بالا نیز خبری در این خصوص نشویم، بدون شک طی چند ماه آینده این اتفاق رخ خواهد داد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال