گوگل از Assistant دستیار گفتگومحور خود رونمایی کرد

شرکت گوگل هم اکنون بزرگترین رویداد سال خود با نام Google I/O 2016 را برگزار کرد. در طی این مراسم شرکت گوگل از دستیار جدید خود با نام Google Assistant رونمایی به عمل آورد. این دستیار گفتگو‌محور جدید قرار است در درون سیستم‌عامل اندروید قرار گرفته و از طرفی بلندگوی هوشمند جدید این شرکت با نام Google […]

شرکت گوگل هم اکنون بزرگترین رویداد سال خود با نام Google I/O 2016 را برگزار کرد. در طی این مراسم شرکت گوگل از دستیار جدید خود با نام Google Assistant رونمایی به عمل آورد. این دستیار گفتگو‌محور جدید قرار است در درون سیستم‌عامل اندروید قرار گرفته و از طرفی بلندگوی هوشمند جدید این شرکت با نام Google Home نیز به سوال‌های شما پاسخ خواهد داد و موارد و نیازهای خواسته شده از طرف شما را برطرف خواهد نمود.

از طرفی دستیار Google Assistant به شکل بسیار جالبی با آیکون برند گوگل یکپارچه شده است. در حقیقت آیکون این سرویس دارای چهار حلقه رنگی می‌باشد که به شکل حرف T در کنار هم قرار گرفته‌اند.

اما در نهایت مسلما سوال شما این خواهد بود که این سرویس چگونه عمل خواهد کرد و سازوکار آن چگونه خواهد بود؟ مطمئنا وظیفه اصلی این سرویس پاسخ به سوال‌های شما خواهد بود. مواردی همچون “کارگردان فیلم سینمایی The Revenant چه کسی بود؟” از جمله این موارد خواهند بود. علاوه بر آن با گفتن عبارت “I’m listening”، یک بروزرسانی از تقویم شما در پیش رویتان قرار خواهد گرفت.

اما در این میان بزرگترین نقطه قوت این سرویس مربوط به هوشیاری آن نسبت به متون و همچنین دنبال کردن اصوات می‌باشد. در واقع بعد از پرسیدن سوال مربوط به فیلم The Revenant، می‌توانید در ادامه از جوایز کسب شده توسط این فیلم در جشنواره‌های مختلف نیز سوال بپرسید. در این حین برای مثال لیستی از جوایز کسب شده توسط آلخاندرو ایناریتو (کارگردان فیلم The Revenant) برایتان به نمایش گذاشته خواهد شد.

رئیس اجرایی گوگل، ساندرا پیچای در ادامه در مورد این سرویس جدید این طور اضافه می‌کند که Google Assistant سرویسی خواهد بود که به زودی در میان دستگاه‌های هوشمند رواج پیدا کرده و وارد محیط زندگی افراد خواهد شد. این موضوع نشان می‌دهد که گوگل قصد دارد تمرکز خود را نه تنها بر روی دستگاه‌های هوشمند بلکه فراتر از آنها بر روی شبکه‌های عصبی و همچنین حس یک فرد تاثیر گذاشته و این موارد اطلاعات خوبی را برای سرورهای گوگل فراهم خواهند کرد. در نهایت این سرویس را نه تنها در گوشی‌های هوشمند بلکه بر روی خودروها، اتاق‌های خانه‌تان و همچنین دیگر محیط‌های موجود می‌توانید استفاده نمایید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال