گوگل: چت بات Bard توسط ChatGPT آموزش ندیده است

گوگل در زمان معرفی چت بات Bard چندان موفق نبود و نتوانست رضایت کاربران خود را جلب کند. اما گزارش های اخیر نشان می دهد گوگل به دلیل کمبود زمان از داده های چت بات ChatGPT برای آموزش استفاده کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اخیرا گزارش های منتشر شده است […]

گوگل در زمان معرفی چت بات Bard چندان موفق نبود و نتوانست رضایت کاربران خود را جلب کند. اما گزارش های اخیر نشان می دهد گوگل به دلیل کمبود زمان از داده های چت بات ChatGPT برای آموزش استفاده کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اخیرا گزارش های منتشر شده است که نشان می‌دهد گوگل برای آموزش هوش مصنوعی خود از داده های ChatGPT استفاده کرده است. البته گوگل این موضوع را تکذیب کرده است. نبرد غول های فناوری در زمینه هوش مصنوعی آغاز شده است. در این بین مایکروسافت با کمک ChatGPT توانسته در صدر فهرست این رقابت قرار بگیرد.

گزارش های اخیر گوگل گوید این شرکت به دلیل کمبود فقط و تسریع فرآیند عرضه چت بات خود از یک تیم تحقیقاتی با نام گوگل برین استفاده کرد و با کمک آن پروژه جمنای راه اندازی شد. جیکوب دولین، مدیر ارشد هوش مصنوعی گوگل و پروژه جمنای مدعی شد آموزش هوش مصنوعی گوگل با استفاده از داده های ChatGPT و وب سایت ShareGPT انجام شده است.

گوگل با رد تمام اتهامات اعلام کرد به هیچ عنوان در آموزش چت بات بارد از داده‌های ChatGPT استفاده نکرده است. منبع دیگری در این بین اعلام کرد گوگل پس از افشای این موضوع استفاده از این داده ها را متوقف کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال