گوگل تبلیغات گوشی‌های پیکسل خود در نیویورک را آغاز کرده است

گوگل در گذشته تبلیغاتی برای گوشی‎های نکسوس خود داشته است. ولی این دفعه، به نظر می‎رسد که این شرکت قصد دارد تمام داشته‎های خود را در معطوف این کار کند. نکسوس‎های جدید که البته به برند پیکسل تغییر یافته‎اند هنوز توسط گوگل معرفی نشده‎اند، ولی با این وجود در شهر نیویورک تابلوها و نمایشگرهای تبلیغاتی […]

گوگل در گذشته تبلیغاتی برای گوشی‎های نکسوس خود داشته است. ولی این دفعه، به نظر می‎رسد که این شرکت قصد دارد تمام داشته‎های خود را در معطوف این کار کند. نکسوس‎های جدید که البته به برند پیکسل تغییر یافته‎اند هنوز توسط گوگل معرفی نشده‎اند، ولی با این وجود در شهر نیویورک تابلوها و نمایشگرهای تبلیغاتی به چشم می‎خورند که دستگاه‎های در پیش روی این غول اینترنتی را تبلیغ می‎کنند.

این تبلیغ بسیار شبیه به تیزری هستند که در حدود همین زمان در اختیار نشریاتی قرار گرفت که قصد شرکت در رویداد خبری گوگل در سانفرانسیکو را داشتند. ما یک مستطیل خالی را می‎بینیم که در آن تاریخ “14 مهرماه” و حرف “G” به نشانه‎ی گوگل در امتداد آن قرار گرفته‎اند. بعضی از نمایشگرهای تبلیغاتی نیز هشت‎تگی را با عنوان “MadeByGoogle” نشان می‎دهند. گوگل امیدوار است که استفاده از حرف “G” باعث ایجاد کنجاوی در افرادی پیاده‎ای می‎شود که آن را می‎بینند و فکر می‎کنند “هی، آیا گوگل در حال ساخت یک گوشی است؟” از آن‎جایی‎که یک مصرف‎کننده معمولی احتمالا نمی‎داند که یک دستگاه “نکسوس” چه پیشینه‎ای دارد و واقعا برای چه شرکتی است.

به نظر می‎رسد که این دفعه، گوگل با داشتن شروعی تازه با محصولات “پیکسل”، می‎خواهد با تبلیغات فراوان‎تر هیاهویی بیشتری در رابطه با عرضه‎ی گوشی‎های خود ایجاد کند. به عنوان مثال، تبلیغات در شهر نیویورک به هیچ‎وجه ارزان نیست.

ما واقعا امیدواریم که گوگل نسبت به دستگاه‎های Pixel خود تعهد بیشتری نشان دهد و هم‎چنان حجم تبلیغات را افزایش دهد تا این تفکر را به وجود آورد که جدا از شرکت‎های اپل و سامسونگ، گوشی‎های هوشمند عالی دیگری نیز وجود دارند. با توجه به تبلیغات در این حجم، آن هم به این زودی، می‎توان انتظار داشت که این گوشی‎ها در فروشگاه اپراتورهای تلفن‎همراه آمریکا نیز ظاهر شوند. گوگل این قضیه را با نکسوس 6 خود محک زده بود ولی سپس انجام آن را در گوشی‎های Nexus 6P و Nexus 5X متوقف کرد.

ما هم نظیر شما مشتاق هستیم تا با محصولات جدید گوگل آشنا شویم و حتما با دریافت اطلاعات بیشتر شما را در جریان می‎گذاریم.

تصاویری زا این تبلیغات را در زیر می‎توانید ببینید

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال