گوگل قابلیت ردیابی خروپف و سرفه را به گوشی های اندرویدی می آورد

در اندروید ۹ شاهد ویژگی جدیدی به نام Digital Wellbeing برای کاربران بودیم که قابلیت های سلامت دیجیتال در اندروید را شامل می‌شد. اکنون گوگل قصد دارد قابلیت های دیگری مانند ردیابی سرفه و خرو پف را نیز به آن اضافه کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در نسخه جدید بتای اپلیکیشن […]

در اندروید ۹ شاهد ویژگی جدیدی به نام Digital Wellbeing برای کاربران بودیم که قابلیت های سلامت دیجیتال در اندروید را شامل می‌شد. اکنون گوگل قصد دارد قابلیت های دیگری مانند ردیابی سرفه و خرو پف را نیز به آن اضافه کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در نسخه جدید بتای اپلیکیشن Well Being شواهدی از اضافه شدن قابلیت های جدید دیده میشود. طبق گفته شما موبایل این ویژگی به بخش حالت خواب مربوط می شود. در این ویژگی از میکروفون گوشی استفاده می شود تا خرو پف و یا سرفه کاربران ردیابی شود. احتمالا این اپلیکیشن  با Google Cock نیز در تعامل خواهد بود. بدین ترتیب با کمک سنسور ژیروسکوپ نور محیط ردیابی میشود.

کاربران می توانند سیستم ردیابی خواب و خروپف را بصورت برنامه ریزی شده فعال کنند. همچنین دسترسی به میکروفون گوشی نیز بصورت دستی تنظیم خواهد شد. اطلاعات بدست آمده از این سنسور داده ها را بصورت نمودار و یا میانگین در کنار دیگر داده ها در برنامه قابل مشاهده است. هنوز مشخص نیست این قابلیت چه زمانی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. اما احتمالا تمامی گوشی های اندرویدی و تمامی گوشی های سامسونگ به آن مجهز خواهند شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال