گوگل ویژگی ردیابی سرفه و خروپف را به پیکسل ۷ آورد

گوگل گوشی های سری پیکسل ۷ را بطور رسمی معرفی کرد. در این رویداد به بسیاری از ویژگی های امنیتی، صدا و دوربین این گوشی توجه ویژه سد در حالیکه به ویژگی سلامتی جدید آن یعنی ردیابی سرفه و خروپف چندان توجهی نشد. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل در هنگام معرفی […]

گوگل گوشی های سری پیکسل ۷ را بطور رسمی معرفی کرد. در این رویداد به بسیاری از ویژگی های امنیتی، صدا و دوربین این گوشی توجه ویژه سد در حالیکه به ویژگی سلامتی جدید آن یعنی ردیابی سرفه و خروپف چندان توجهی نشد.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل در هنگام معرفی گوشی های پیکسل ۷ و ۷ پرو طی اسلایدی کوتاه به ویژگی سلامت ردیابی خروپف و سرفه در این گوشی ها اشاره کرد. در بخش نمایش خلاصه روزانه زمان خواب در این گوشی مواردی مانند میزان خروپف در زمان خواب و تعداد سرفه ها به کاربر نشان داده میشود.

مدیر اجرائی گوگل این بخش را اینگونه معرفی کرد: بخش تندرستی دیجیتال قادر است از طریق تجزیه و تحلیل سرفه و خروپف در زمان خواب شما را در درک میزان کیفیت خواب کمک کند. این دقیقا همان کاری است که در پیکسل ۷ انجام میشود.

میشل رحمان از بخش توسعه اپلیکیشن گوگل پیش از رونمایی این گوشی ها ویژگی های آن را در توییتر به اشتراک گذاشت. وی در آن زمان تصویر بخش تنظیمات را منتشر کرد و طی توضیحاتی اعلام کرد این ویژگی برای دریافت داده های خود از میکروفون استفاده میکند. البته این داده ها در جایی ضبط یا به اشتراک گذاشته نمی‌شوند. این ویژگی در قسمت تنظیمات و در بخش Bedtime قرار دارد. کاربران می توانند با فعال کردن این بخش داده های مربوط به سلامتی خود را نیز در این بخش بررسی کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال