گوگل شرکت موداِستاکس را به منظور توسعه تکنولوژی‌های تشخیص چهره خریداری کرد

نرم‌افزار تشخیص چهره گوگل که پیشتر مورد استفاده این شرکت قرار داشته، توانایی بسیار بالایی در تشخیص تصاویر مختلف از یکدیگر داشته و در این زمینه نیز از شهرت بسیار زیادی نیز برخوردار است. این نرم‌افزار به آسانی قادر به تشخیص تصاویر حیوانات، انسان‌ها، مکان‌ها و حتی مواردی همچون درخت‌ها، غذاها و … می‌باشد و […]

نرم‌افزار تشخیص چهره گوگل که پیشتر مورد استفاده این شرکت قرار داشته، توانایی بسیار بالایی در تشخیص تصاویر مختلف از یکدیگر داشته و در این زمینه نیز از شهرت بسیار زیادی نیز برخوردار است. این نرم‌افزار به آسانی قادر به تشخیص تصاویر حیوانات، انسان‌ها، مکان‌ها و حتی مواردی همچون درخت‌ها، غذاها و … می‌باشد و عملکرد بسیار خوبی دارد. با این حال گوگل معتقد است که هنوز به توانایی‌های آنها به حدی که می‌خواهند نرسیده و روز گذشته خبر خرید شرکت Moodstocks (موداِستاکس) را داد.

شرکت فرانسوی موداِستاکس که از مجموعه‌از مهندسین توانمند و با استعداد تشکیل شده، با عرضه کردن نرم‌افزار مخصوص خود برای گوشی‌های هوشمند به شهرت رسیده‌اند. نرم‌افزاری که آنها توسعه داده‌اند، به گونه‌ای عمل می‌کند که کاربران با گرفتن دوربین گوشی بر هر چیزی، به سرعت می‌توانند اشیاء را تشخیص دهند. گوگل با خریداری کردن این شرکت، تلاش دارد تا از این مهندسین و توانایی‌های آنها به منظور توسعه برنامه‌های خود استفاده کند.

مدیر شرکت موداِستاکس همراه با شرکت گوگل اعلام کرده که رویای آنها، هوشمند کردن ماشین‌ها و به نوعی خلق یک چشم برای آنها بوده است. آنها همواره تلاش داشته‌اند تا به کمک هوشمند کردن دستگاه‌ها و سنسورها، محیط اطراف ما را پیشرفته کنند و به کمک شرکت گوگل، این امر می‌تواند با سرعت بسیار بیشتری محقق شود.

مدیران موداِستاکس اذعان داشته‌اند که کار انتقال شرکت تنها چند هفته طول می‌کشد و کاربرانی که پیش از این مشتری این شرکت بوده‌ و با آنها قرارداد دارند، می‌توانند همانند گذشته و تا پایان قرارداد خود از خدمات این شرکت استفاده کنند.

باید اشاره داشته باشیم که گوگل هیچ اطلاعاتی در مورد هزینه‌ی پرداخت‌شده منتشر نکرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال