آپدیت اپلیکیشن دوربین گوگل به نسخه 4.1 امکانات جدیدی را به ارمغان خواهد آورد

گوگل اخیرا یکسری آپدیت جدید در اپلیکیشن دوربین خود در نسخه‎ی 4.1 آن ارائه داده است که به همراه آخرین نسخه‎ی پیش‎نمایش اندروید نوقا برای توسعه‎دهندگان عرضه شده است. هنوز تمامی این قابلیت‎های جدید مشخص نیست ولی ما مواردی که می‎دانیم با شما به اشتراک می‎گذاریم. شاید مفیدترین قابلیت در بین ویژگی‎های جدید گزینه‎ای برای […]

گوگل اخیرا یکسری آپدیت جدید در اپلیکیشن دوربین خود در نسخه‎ی 4.1 آن ارائه داده است که به همراه آخرین نسخه‎ی پیش‎نمایش اندروید نوقا برای توسعه‎دهندگان عرضه شده است. هنوز تمامی این قابلیت‎های جدید مشخص نیست ولی ما مواردی که می‎دانیم با شما به اشتراک می‎گذاریم.

شاید مفیدترین قابلیت در بین ویژگی‎های جدید گزینه‎ای برای مکث کردن در عمل فیلم‎برداری است. نتیجه‎ی مستقیم این قابلیت صرفه‎جویی در زمان ویرایش‎هایی است که به صورت بالقوه شاید باید انجام شوند، به عنوان نمونه اگر قصد دارید در ویدئوی خود چیزی لحاظ کنید. توقف و شروع فیلم‎برداری به معنای این است که بایستی به ویرایش کلیپ‎ها همراه با هم بپردازید ولی مکس کردن به شما اجازه می‎دهد بعضی موارد را تغییر دهید و سپس از آن‎جا به بعد فیلم‎برداری را ادامه دهید.

ویژگی جالب دیگری که برای دوستداران جنون سلفی وجود دارد ژست‎های حرکتی جدید است تا سریعا عمل عکاسی از دوربین عقب به جلو جابجا شود. شاید شبیه آن را در دوربین گوشی Moto X به منظور باز کردن دوربین دیده باشید. ممکن است این قابلیت جدید زیاد به درد افرادی که به دنیای سلفی‎ها توجهی ندارند نخورد (یا افرادی که برای جابجا شدن بین دو دوربین عقب و جلو مشکلی در آهسته ضربه زدن بر روی دکمه‎ی مورد نظر روی صفحه‌‎ی نمایش ندارند)، ولی به اندازه‎ی کافی یک قابلیت جالب جدید به شمار می‎رود.

متاسفانه برای اکثر افراد، به نظر می‎رسد فایل نصب اپلیکیشن Camera v4.1 تنها بر روی دستگاه‎های دارای اندروید نوقا کار می‎کند، ولی از آن‎جایی‎که انتظار می‎رود خیلی زود نسخه‎ی نهایی این سیستم‎عامل در اختیار افراد قرار گیرد، ما شاهد عرضه‎ی گسترده‎تر این اپلیکیشن در آن زمان خواهیم بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال