گوگل نسخه بتای مرورگر کروم برای iOS را با پشتیبانی از لمس سه‌بعدی عرضه کرد

از این پس گوگل به کاربران سیستم‌عامل iOS اجازه خواهد داد تا از نسخه‌ی Beta از مرورگر کروم استفاده نمایند و البته در کنار آن نیز امکانات جدیدی را نیز به آن اضافه کرده است. اینطور که مشخص شده، گوگل با اضافه کردن پشتیبانی از تکنولوژی 3D Touch و برخی ویژگی‌های جدید، امکان استفاده‌ی کاربران […]

از این پس گوگل به کاربران سیستم‌عامل iOS اجازه خواهد داد تا از نسخه‌ی Beta از مرورگر کروم استفاده نمایند و البته در کنار آن نیز امکانات جدیدی را نیز به آن اضافه کرده است. اینطور که مشخص شده، گوگل با اضافه کردن پشتیبانی از تکنولوژی 3D Touch و برخی ویژگی‌های جدید، امکان استفاده‌ی کاربران از ابزار توسعه‌دهنده TestFlight را نیز برای کاربران فراهم کرده است. اپل یک سال پیش TestFlight را به کاربران اجازه می‌دهد نسخه‌ی Beta از اپلیکیشن‌های ساخته‌شده را دانلود نمایند، زیرمجموعه‌ی خود قرار داد و استارت‌آپ Burstly را نیز همراه با آن خریداری کرد.

اما برای استفاده از نسخه‌ی آزمایشی مرورگر کروم، ابتدا باید ابزار توسعه‌دهنده TestFlight را از اپ‌استور دانلود کرده و سپس نسخه‌ی بتا از مرورگر کروم را نیز از وب‌سایت آن دانلود کنید. پس از انجام این کار، یک ایمیل به منظور فعال‌سازی برای شما ارسال خواهد شد و پس از آن، باید منتظر ارسال پیغام آماده بودن نسخه‌ی آزمایشی کروم برای دانلود از سوی TestFlight باشید. پس از آن، می‌توانید با دانلود و نصب نسخه‌ی آزمایشی از این مرورگر، از ویژگی‌های بسیار خوب آن همچون پشتیبانی از تکنولوژی 3D Touch، بهره‌مند شوید. یکی از مواردی که باعث شده این ویژگی در کروم بسیار خوب عمل کند، امکان باز کردن یک سربرگ یا یک Tab جدید با فشار دادن صفحه است و در صورتی که کاربران، فشار بیشتری بر صفحه وارد نمایند، حتی می‌توانند از دستور صوتی گوگل استفاده کنند.

تا کنون گوگل، برنامه‌های زیادی برای آزمایش کردن اپلیکیشن‌های خود در سیستم‌عامل‌های مختلفی همچون ویندوز، مک و اندروید داشته است، اما تا کنون شاهد آزمایش این اپلیکیشنی در سیستم‌عامل iOS نبوده‌ایم. اپل نیز همزمان با این موضوع، تعداد کاربران مجاز به استفاده از ابزار TestFlight را از 1000 نفر، به 2000 نفر و مدت آزمایش را از 30 روز، به 60 روز افزایش داده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال