گوگل کروم قابلیت‌های آفلاین خود برای کاربران اندرویدی را افزایش داد

آذرماه سال گذشته، شرکت گوگل مرورگر کروم برای پلت‎فرم اندروید را با یک قابلیت جالب به‎روزرسانی کرد یعنی قابلیت دانلود صفحات وب به صورت کامل برای مشاهده به صورت آفلاین. براساس گفته‎ی گوگل، بیش از 45 میلیون صفحه‎ی وب هر هفته با کروم دانلود می‎شود، بنابراین این قابلیت از محبوبیت بالایی برخوردار شده است. به […]

آذرماه سال گذشته، شرکت گوگل مرورگر کروم برای پلت‎فرم اندروید را با یک قابلیت جالب به‎روزرسانی کرد یعنی قابلیت دانلود صفحات وب به صورت کامل برای مشاهده به صورت آفلاین. براساس گفته‎ی گوگل، بیش از 45 میلیون صفحه‎ی وب هر هفته با کروم دانلود می‎شود، بنابراین این قابلیت از محبوبیت بالایی برخوردار شده است. به همین دلیل این شرکت سعی در بهبود آن با اضافه کردن چند قابلیت جدید و مفید داشته است.

از الان به بعد، زمانی که کاربر بر روی هر لینک در مرورگر کروم برای اندروید یک فشار طولانی اعمال می‎کند، گزینه‎ی برای مشاهده‎ی آن به صورت مستقیم به شکل آفلاین بدون در واقع باز کردن لینک مذکور، به چشم می‎خورد. علاوه بر این، گوگل یک دکمه‎ی “دانلود صفحه در زمان دیگر” اضافه کرده است که هر زمان که از یک صفحه‎ی وب می‎خواهید بازدید کنید اما به اینترنت وصل نیستید ظاهر می‎شود که آهسته ضربه زدن بر روی آن باعث می‎شود زمانی که دوباره اتصال اینترنت شما برقرار شد، دانلود آن به صورت خودکار صورت گیرد. در نهایت، به هنگام باز کردن یک تب جدید در کروم، مقالات قبلی دانلود شده حالا در کنار خود یک نشان آفلاین دارند به علاوه‎ی این‎که لیستی از آخرین دانلودها در آن صفحه نمایان است.

البته، برای بهره‎ بردن از این قابلیت‎های جدید بایستی به آخرین نسخه‎ی کروم در دستگاه اندرویدی خود آپدیت کنید که بهترین منبع برای این کار پلی‎استور گوگل است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال