گوگل کروم در iOS با شش قابلیت جدید به روز رسانی شد

به روز رسانی کروم در iOS با هدف افزایش امنیت این مرورگر انجام گرفت و اکنون ۶ قابلیت جدید به این مرورگر اضافه شده است. مهمترین قابلیت جدید کروم در ios دسترسی به گزینه های مختلف منوی تنظیمات از طریق نوار آدرس است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، به روز رسانی کروم […]

به روز رسانی کروم در iOS با هدف افزایش امنیت این مرورگر انجام گرفت و اکنون ۶ قابلیت جدید به این مرورگر اضافه شده است. مهمترین قابلیت جدید کروم در ios دسترسی به گزینه های مختلف منوی تنظیمات از طریق نوار آدرس است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، به روز رسانی کروم در iOS با هدف رقابت با سیستم سافاری انجام گرفته است. گوگل نیز برای حضور بیشتر در این رقابت مرورگر کروم خود را در آیفون های اپل به ۶ قابلیت جدید مجهز کرده است. طبق گزارش های منتشر شده توسط دیجیتال ترندز به روز رسانی جدید کروم باعث افزایش سیستم امنیتی این نسخه از مرورگر خواهد شد. به عنوان مثال این مرورگر می تواند در صورت دسترسی دیگر افراد به دیتابیس های حاوی رمز عبور به کاربر هشدار دهد. همچنین قابلیت هایی برای مراقبت در برابر حملات فیشینگ ارائه می کند.

علاوه بر آن هشدارهایی را به کاربر در زمان ورود به سایت های دارای بدافزار خواهد داد. در صورتی که کاربر اطلاعات خود را در نسخه اندروید یا دسکتاپ کروم در دیتابیس های هک شده وارد کند شاهد هشداری روی صفحه خواهد بود. اکنون این قابلیت با نام Enhanced Safe Browsing برای کاربران نسخه iOS کروم نیز ارائه می شود. علاوه بر آن سیستم مدیریت رمز عبور نیز در کروم بهینه‌تر شده است و دیگر نیازی به اپلیکیشن های مجزا برای مدیریت رمزها نخواهد بود. اگرچه ممکن است کاربر تنها سیستم مدیریت پسورد داخلی iOS را ترجیح دهد اما اضافه شدن این قابلیت ها به مرورگر گوگل می تواند برای کاربران اتفاقی مثبت در نظر گرفته شود.