نسخه 78 گوگل کروم با قابلیت دارک مود منتشر شد

نسخه جدید کروم 78 با قابلیت و تغییر شکل فراوانی برای سیستم‌عامل‌های ویندوز، macOS، لینوکس، اندروید و iOS منتشر شده است. از تغییرات عمده آن میتوان به قابلیت رنگ بندی ، کارت‌های مخصوص هر تب و حالت دارک مود برای تمام وب سایت‌ها اشاره کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز و به نقل […]

نسخه جدید کروم 78 با قابلیت و تغییر شکل فراوانی برای سیستم‌عامل‌های ویندوز، macOS، لینوکس، اندروید و iOS منتشر شده است. از تغییرات عمده آن میتوان به قابلیت رنگ بندی ، کارت‌های مخصوص هر تب و حالت دارک مود برای تمام وب سایت‌ها اشاره کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز و به نقل از ZDNet ، نسخه جدید کروم همراه با تغییرات ظاهری و شخصی سازی های مختلف است که به کاربر اجازه میدهد تا تم های مختلفی را برای خود انتخاب کند. بدین ترتیب هم رنگ پس زمینه و هم عکس های آن را میتوانید بطور روزانه تغییر دهید. از قابلیت ظاهری دیگر این نسخه ، ویژگی دارک مود اجباری است. زیرا این ویژگی وبسایت هایی که از حالت دارک مود پشتیبانی نمی‌کنند را مجبور به تغییر رنگ متن میکند. از دیگر تغییر میتوان به نمایش هر تب بصورت کارت است که با نگه داشتن ماوس روی آن میتوان محتویات آن را مشاهده کرد. این ویژگی بطور پیش فرض فعال است.

علاوه بر تغییرات ظاهری ، میتوان به قابلیت DNS روی HTTPS یا DoH اشاره کرد. بدین ترتیب درخواست‌های DNS در HTTPS قرار گرفته و امنیت کاربر افزایش می یابد.  همچنین قابلیت امنیتی قدیمی XSS AUDITOR نیز بطور کامل حذف شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال