گوگل قابلیت‌های کاربردی بیشتری را به اپلیکیشن اندروید ساعت خود اضافه کرده است

با توجه به تمرکز شرکت بزرگ گوگل بر روی بهبود تجربه سفارشی‌سازی اندروید، برنامه‌های کاربردی مستقل نظیر دوربین، تقویم و نیز سرویس پیام‌رسانی با گذشت زمان پیشرفت‌های زیادی داشته‌اند. در حال حاضر با یک جستجو و دریافت به‌روزرسانی، اپلیکیشن ساعت به همراه تعدادی از ویژگی‌های جدید در اختیار بسیاری از کاربران قرار خواهد گرفت. این […]

با توجه به تمرکز شرکت بزرگ گوگل بر روی بهبود تجربه سفارشی‌سازی اندروید، برنامه‌های کاربردی مستقل نظیر دوربین، تقویم و نیز سرویس پیام‌رسانی با گذشت زمان پیشرفت‌های زیادی داشته‌اند. در حال حاضر با یک جستجو و دریافت به‌روزرسانی، اپلیکیشن ساعت به همراه تعدادی از ویژگی‌های جدید در اختیار بسیاری از کاربران قرار خواهد گرفت. این به‌روزرسانی افرادی را که صاحب یکی دیگر از محصولات پوشیدنی اندروید هستند نیز شامل خواهد شد.

یکی از ویژگی‌های اصلی این به‌روزرسانی، آلارم‌ها و تایمرهای جدید است که با انتخاب هر یک درجه صدای آن‌ها به تدریج افزایش خواهد یافت. همچنین شما این امکان را خواهید داشت که آهنگ زنگ موردعلاقه خود را انتخاب کرده، تایمر را برای اعلام زمان خاصی تنظیم کنید و در صورت تمایل اگر زودتر از زمان موردنظر خود از خواب بیدار شدید آن را غیرفعال نمایید.

google+

از سوی دیگر در خصوص اندروید ویر باید بدانید که برنامه ساعت جدید بیشتر با آن ادغام شده و تمام گزینه‌های مدیریت آسان و سریع و هشدارهای ناتیفیکیشن‌ها را بیش از پیش برای کاربران فراهم خواهد ساخت. بهتر از تمام این‌ها، مصرف و استفاده رایگان آن برای همه کاربران است.