اپلیکیشن ساعت گوگل با طراحی متریال در پلی استور قرار گرفت

شرکت بزرگ گوگل که عهده‌دار سیستم‌عامل محبوب اندروید است، امروز را به هر دلیلی روز مناسبی برای منتشر کردن یکی دیگر از اپلیکیشن‌هایش در فروشگاه خود یعنی پلی استور دانسته و اپلیکیشنی موسوم به ساعت را برای دانلود قرار داده است. شما هم‌اکنون می‌توانید این اپلیکیشن ساعت گوگل را دریافت نموده و سپس نصب کنید. […]

شرکت بزرگ گوگل که عهده‌دار سیستم‌عامل محبوب اندروید است، امروز را به هر دلیلی روز مناسبی برای منتشر کردن یکی دیگر از اپلیکیشن‌هایش در فروشگاه خود یعنی پلی استور دانسته و اپلیکیشنی موسوم به ساعت را برای دانلود قرار داده است.

شما هم‌اکنون می‌توانید این اپلیکیشن ساعت گوگل را دریافت نموده و سپس نصب کنید. گوگل کلاک با سبک متریال که گوگل از سال گذشته آن را در برنامه‌هایش استفاده کرده، طراحی شده است. ساعت گوگل از دیرباز تنها زمانی به‌روزرسانی می‌شد که نسخه جدیدی از اندروید از راه می‌رسید، اما حالا با این کار گوگل و قرار گرفتن آن در لیست برنامه‌های پلی استور، می‌توان به‌روزرسانی‌های آن را مرتباً، در اسرع وقت و به‌آسانی دریافت کرد.

gsmarena_001

همان‌گونه که انتظار می‌رود، به‌وسیله این اپلیکیشن شما قادر خواهید بود آلارم تنظیم کنید، تایمر اضافه کرده و زمان‌سنج معکوس را اجرا کنید. همچنین این برنامه همچنین از ساعت جهانی برخوردار بوده که به‌وسیله آن قادر خواهید بود شهرهای مورد علاقه‌ خود را در سراسر جهان اضافه کرده تا از زمان و ساعت رسمی آن‌ها در لحظه مطلع شوید. نکته جالب و حائز اهمیت این اپلیکیشن این است که شما می‌توانید آن را به گجت پوشیدنی اندرویدی خود متصل کرده و از طریق گجت یا ساعت هوشمند خود آلارم‌های تنظیم شده را قطع و یا تمدید کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال