حسابهای گوگل کلود توسط استخراج کنندگان رمز ارزها در معرض خطر قرار می گیرند

به گفته گوگل حدود ۸۶ درصد از حساب های ابری این شرکت که در معرض خطر هکر ها قرار داشته اند برای استخراج رمز ارز ها مورد استفاده قرار گرفته بودند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تیم امنیت سایبری گوگل در گزارش جدید خود با نام افق تهدید تمهیداتی را برای نگهداشتن […]

به گفته گوگل حدود ۸۶ درصد از حساب های ابری این شرکت که در معرض خطر هکر ها قرار داشته اند برای استخراج رمز ارز ها مورد استفاده قرار گرفته بودند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تیم امنیت سایبری گوگل در گزارش جدید خود با نام افق تهدید تمهیداتی را برای نگهداشتن محیط های ابری سازمانها منتشر کرده است. در این گزارش آمده است برخی افراد از طریق حساب های ابری و در معرض خطر رمز ارز استخراج میکنند.

این مشتریان با استفاده از گوگل کلود می‌توانند یک بستر ذخیره‌سازی از راه دور داشته باشند. به طوری که فایل های خود را در بیرون از محل مورد نظر ذخیره کنند. بیشتر حساب های اولیه در معرض آسیب تنها در عرض ۲۲ ثانیه شاهد دانلود نرم افزار استخراج رمز ارز بودند. علاوه بر آن ده درصد از حساب های دیگر نیز به دنبال اسکن سایر منابع عمومی بودند. تا بدین طریق دیگر سیستم های آسیب پذیر شناسایی شوند. اگر چه حدود ۸ درصد از این حساب ها برای حمله به دیگر اهداف مورد استفاده قرار گرفته است.

پیشنهاد گوگل به مشتریان سرویس‌های ابری نیز انجام اقدامات امنیتی معمولی و پیشنهاد شده چند سال اخیر است. این اقدامات شامل هویت دو مرحله ای و همچنین ثبت نام در Work Safer Security گوگل است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال