گوگل تایید کرد که روی توسعه یک هدست واقعیت مجازی به همراه یک کنترلر کار می‌کند

اگر به یاد داشته باشید چند روز پیش شرکت گوگل در کنفرانس I/O 2016 خود از پلتفرم جدید Daydream VR رونمایی نمود و پس از انتشار اطلاعات مختلف، حالا این شرکت تایید نموده که آن‌ها در حال کار بر روی یک هدست واقعیت مجازی جدید به همراه یک کنترلر هستند. با اینکه پیش‌تر اعلام شده بود […]

اگر به یاد داشته باشید چند روز پیش شرکت گوگل در کنفرانس I/O 2016 خود از پلتفرم جدید Daydream VR رونمایی نمود و پس از انتشار اطلاعات مختلف، حالا این شرکت تایید نموده که آن‌ها در حال کار بر روی یک هدست واقعیت مجازی جدید به همراه یک کنترلر هستند.

با اینکه پیش‌تر اعلام شده بود که گوگل، خود این هدست را عرضه نخواهد نمود، اما حالا این شرکت به صورت رسمی تایید کرده که این هدست قرار است به همراه یک کنترلر توسط این شرکت عرضه گردد.

البته این تاییدیه این‌بار یک تصویر یا یک خبر نیست که از زبان فردی دیگر شنیده شود، بلکه آقای Clay Bavor، مدیر بخش واقعیت مجازی گوگل این موضوع را اعلام کرده است. هر چند، وی هیچ اطلاعات بیشتری در مورد اینکه آیا این هدست به صورت جداگانه عرضه خواهد شد یا برای کار کردن به یک گوشی‌هوشمند نیاز خواهد داشت یا نه را اعلام نکرده است.

به هر حال هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد هدست واقعیت مجازی این شرکت منتشر نشده و این احتمال وجود دارد که گوگل در آینده‌ی نزدیک اطلاعات بیشتری در رابطه با هدست خویش را منتشر نماید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال