گوگل نسل بعدی گوشی‎های پیکسل را همین امسال معرفی می‎کند

نسل بعدی گوشی Google Pixel در چند ماه آینده معرفی خواهد شد. نایب رئیس ارشد بخش سخت‎افزار شرکت گوگل آقای Rick Osterloh این خبر را تایید کرده است. او در این رابطه اظهار داشته است که “شما می‎توانید امسال انتظار نسل دوم این گوشی را داشته باشید، حتی اگر فعلا تاریخ آن‎ را برای شما […]

نسل بعدی گوشی Google Pixel در چند ماه آینده معرفی خواهد شد. نایب رئیس ارشد بخش سخت‎افزار شرکت گوگل آقای Rick Osterloh این خبر را تایید کرده است.

او در این رابطه اظهار داشته است که “شما می‎توانید امسال انتظار نسل دوم این گوشی را داشته باشید، حتی اگر فعلا تاریخ آن‎ را برای شما اعلام نکنم. در این صنعت یک ریتم سالانه وجود دارد و می‎توانید روی حرف ما برای دنبال کردن آن حساب کنید.”

نسل فعلی دستگاه‎های پیکسل با توجه به قیمتی که داشتند به خوبی مورد استقبال قرار نگرفتند. Osterloh در رابطه با قیمت گوشی‎های بعدی پیکسل گفت “پیکسل ممتاز بودن خود را حفظ می‎کند.”

گوگل در حال حاضر با مشکل موجودی کالا برای گوشی‎های فعلی پیکسل با مشکل موجودی کالا برخورد کرده و در نتیجه اکثر اوقات نتوانسته نیاز بازار را سریعا برطرف کند. امیدواریم این شرکت در نسل بعدی گوشی‎های هوشمند خود این مشکلات را برطرف کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال