گوگل به مرورگر خود یک مسدودکننده تبلیغات اضافه می‎کند

چون مرورگر کروم گوگل از افزونه‎ها پشتیبانی می‎کند، انواع مختلفی از افزونه‎ها و سرویس‎های انسداد تبلیغات برای آن ایجاد شده است. گرچه ممکن است به این افزونه‎ها دیگر نیازی نباشد چون براساس گزارشی که نشریه‎ی وال استریت جورنال منتشر کرده است، ظاهرا گوگل به خود کروم یک مسدودکننده‎ی تبلیغات اضافه می‎کند. طبق این گزارش، این […]

چون مرورگر کروم گوگل از افزونه‎ها پشتیبانی می‎کند، انواع مختلفی از افزونه‎ها و سرویس‎های انسداد تبلیغات برای آن ایجاد شده است. گرچه ممکن است به این افزونه‎ها دیگر نیازی نباشد چون براساس گزارشی که نشریه‎ی وال استریت جورنال منتشر کرده است، ظاهرا گوگل به خود کروم یک مسدودکننده‎ی تبلیغات اضافه می‎کند.

طبق این گزارش، این مسدودکننده‎ی تبلیغات به صورت پیش‎فرض فعال خواهد بود و تبلیغاتی که به نظر می‎رسد در جهت ارائه‎ی تجربه‎ی کاربری بد قرار دارند را مسدود و فیلتر می‎کند. با آن‎که این اخبار خوب به نظر می‎رسد، بایستی اشاره کنیم که شرکت گوگل جزو طرح “تبلیغات قابل قبول” AdBlock Plus قرار دارد، یعنی گوگل برای این‎که تبلیغات این شرکت جزو لیست سفید این افزونه‎ی مسدودسازی تبلیغات قرار گیرد، هزینه می‎کند. این گفته نشان می‎دهد که مسدودکننده‎ی تبلیغات داخلی شایعه شده‎ی کروم به صورت گزینشی تبلیغاتی که می‎توانند نشان داده شود یا داده نشوند را انتخاب و به طور کامل مانند افزونه‎های فعلی تبلیغات را مسدود نمی‎کند. به عبارت دیگر انتظار می‎رود این قابلیت به مسدودسازی تبلیغاتی بپردازد که در مغایرت با استانداردهای وضع شده توسط انجمن اتحاد برای تبلیغات بهتر قرار دارند که شامل فرمت‎های تبلیغاتی مانند پاپ‎آپ‎ها، ویدئوهای پخش شونده‎ به صورت خودکار یا تایمرهایی با شمارش معکوس می‎شود. به طور کلی تبلیغات مزاحم و آزاردهنده مسدود خواهند شد.

این گزارش ادعا می‎کند که گوگل این قابلیت را طی هفته‎های آینده معرفی خواهد کرد و با توجه به تاریخ برگزاری کنفرانس I/O 2017 گوگل در اردیبهشت‎ماه، احتمالا زمان این معرفی در آن موقع خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال