قابلیت بک‌آپ از تصاویر تلفن‌همراه به Google Drive اضافه می‌شود!

ابن روزها که Google+ به یک سرویس شخصی با امکانات زیاد برای بسیاری از علاقمندان تکنولوژی تبدیل شده است، بنظر شما بهترین راه برای بک آپ گرفتن از تصاویر تلفن همراه چیست؟ ظاهرا قرار است این کار را توسط گوگل‌درایو برایتان انجام دهد. Android Police گزارش داد که آخرین نسخه از اپلیکیشن ذخیره‌سازی ابری اندروید، کدهایی، برای نسخه پشتیبان احتمالی عکس‌های […]

ابن روزها که Google+ به یک سرویس شخصی با امکانات زیاد برای بسیاری از علاقمندان تکنولوژی تبدیل شده است، بنظر شما بهترین راه برای بک آپ گرفتن از تصاویر تلفن همراه چیست؟ ظاهرا قرار است این کار را توسط گوگل‌درایو برایتان انجام دهد.

Android Police گزارش داد که آخرین نسخه از اپلیکیشن ذخیره‌سازی ابری اندروید، کدهایی، برای نسخه پشتیبان احتمالی عکس‌های کاربران یافت شده است، که ویژگی‌های آن بسیار شبیه Google+ یا اپلیکیشن استاندارد Photos میباشد.

با این قابلیت، شما راهی ساده‌تر برای اشتراک‌گذاری عکس‌های خود یا نمایش آنها روی نمایشگرهای بزرگ خواهید داشت. در این موضوع اشاراتی وجود دارد که احتمالا از کروم‌کَست (Chromecast) نیز پشتیبانی خواهد شد.

ممکن است این امکانات در ورژن بعدی نرم‌افزار Google Drive وجود نداشته باشد (چرا که گوگل برخی اوقات این کدها را برای مدت زیادی بدون تکمیل کردن رها میکند)، اما به احتمال زیاد طولی نمی‌کشد که شاهد عرضه‌ی این قابلیت از طرف گوگل باشیم.