Google Duo حالا به عنوان محبوب‌ترین اپلیکیشن رایگان فروشگاه گوگل‌پلی شناخته می‌شود

با این که برنامه Google Duo، اپلیکیشن تماس تصویری گوگل به تازگی کار خود را شروع کرده است اما جالب است بدانید که این برنامه در فروشگاه‌ گوگل حسابی خوش درخشیده است. در حقیقت Google Duo که شرکت گوگل و مهندسین اندروید اوایل همین هفته از آن رونمایی به عمل آوردند هم اینک در فروشگاه گوگل‌پلی استور […]

با این که برنامه Google Duo، اپلیکیشن تماس تصویری گوگل به تازگی کار خود را شروع کرده است اما جالب است بدانید که این برنامه در فروشگاه‌ گوگل حسابی خوش درخشیده است. در حقیقت Google Duo که شرکت گوگل و مهندسین اندروید اوایل همین هفته از آن رونمایی به عمل آوردند هم اینک در فروشگاه گوگل‌پلی استور به عنوان پردانلودترین برنامه رایگان شناخته می‌شود.

Google-Duo-vs-Facebook-Messenger

برای مشاهده این رتبه تنها کافی است برنامه Google Play را بر روی گوشی هوشمند اندرویدی خود باز کرده و سپس به زبانه Top Free مراجعه نمایید. در این بخش می‌توانید به وضوح مشاهده کنید که نام برنامه Google Duo در این لیست در ردیف اول قرار گرفته است. از طرفی برنامه‌های مسنجر فیسبوک و همچنین پوکمن گو نیز به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم این لیست قرار گرفته‌اند. اپلیکیشن‌های فیسبوک و همچنین اسنپ‌چت نیز در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند. در این بخش برنامه یوتیوب موزیک در قسمت پایانی لیست قابل مشاهده در رتبه ششم قرار گرفته است.

در مقایسه با دیگر برنامه‌های بسیار توانمند اندرویدی، به نظر می‌آید اپلیکیشن Google Duo توانسته باشد توجه بسیاری از کاربران این پلتفرم محبوب را به سوی خود جلب نماید. اما مسئله دیگری که می‌بایست به آن اشاره کرد به سطح میانگین محبوبیت هر برنامه است. در این بخش همان طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید برنامه Google Duo میزان 4.5 واحد را به خود اختصاص داده است که این موضوع خود نشان می‌دهد که این برنامه تا چه حد در میان کاربران اندرویدی محبوب است. در کنار آن برنامه فیسبوک با امتیاز 4.0 و سپس اپلیکیشن‌های مسنجر فیسبوک و اسنپ‌چت با امتیاز 3.9 از محبوبیت کمتری برخودار هستند.

جالب است بدانید که طی چند روز گذشته حدس و گمان‌های بسیار زیادی زده شده است مبنی بر این که ممکن است در آینده نزدیک برنامه Google Duo از نظر تعداد کاربران بتواند جای برنامه‌های بسیار محبوبی همچون واتس‌اپ یا مسنجر فیسبوک یا فیس‌تایم را بگیرد. در هر صورت هم اینک نیز تعداد بسیار زیادی از کاربران اندروید روی به این برنامه آورده‌اند و در حال کار کردن با آن می‌باشند.

بعد از این که این برنامه به طور موقت در تعدادی از کشورها به صورت محدود منتشر شده بود هم اینک شاهد این موضوع هستیم که برنامه مزبور به صورت جهانی عرضه گشته است.

همان طور که ذکر شد برنامه Google Duo توانسته است در جذب مخاطبین خود شروع بسیار خوبی داشته باشد. از طرفی ممکن است در آینده رویکرد این شرکت در مورد تماس تصویری تغییر کرده و ویژگی‌های جالب دیگری نیز به آن افزوده گردد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال