کارکنان گوگل نیز خواهان گوشی های هوشمند کوچک هستند

در پی تقاضای بازار برای گوشی های هوشمند کوچک اکنون یکی از مدیران اجرایی گوگل نیز گفته است در صورت تقاضای لازم برای گوشی های با ابعاد کوچکتر احتمالا تولید آن را آغاز کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیکسل 7a و پیکسل فولد به عنوان دو گوشی جدید گوگل اخیرا معرفی […]

در پی تقاضای بازار برای گوشی های هوشمند کوچک اکنون یکی از مدیران اجرایی گوگل نیز گفته است در صورت تقاضای لازم برای گوشی های با ابعاد کوچکتر احتمالا تولید آن را آغاز کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیکسل 7a و پیکسل فولد به عنوان دو گوشی جدید گوگل اخیرا معرفی شدند. بازخورد این گوشی ها در بازار تاکنون خوب بوده است. یکی از دغدغه های کاربران ابعاد گوشی است. حتی کارکنان گوگل نیز از بزرگ تر شدن این ابعاد نگرانند.

یکی از کارکنان گوگل در جلسه ای اعلام کرد به علت افزایش ابعاد گوشی پس از پیکسل ۵ اکنون قصد دارد برای نخستین بار به سراغ گوشی آیفون برود. زیرا ابعاد پیکسل ۷ بسیار بزرگ است.

بسیاری دیگر از کارکنان گوگل نیز با این نظر موافق هستند. برایان راکوفسکی، رییس بخش پیکسل در گوگل در مورد این سوال گفته است: اول اینکه لطفاً سراغ آیفون نروید. دوم اینکه پیکسل 7a از گوشی پیکسل ۷ ابعاد کوچکترین دارد. البته تنها ۰.۲ اینچ. وی ادامه داد افراد زیادی اکنون تمایل به خرید گوشی های با ابعاد کوچکتر دارند. حتی برخی اعضای تیم ما نیز چنین نظری دارند. ما تحقیقات گسترده ای انجام می دهیم تا درک بهتری از اندازه ایده آل برای گوشی ها بدست آوریم.

راکوفسکی معتقد است اندازه ابعاد گوشی های پیکسل مناسب است و تنها گوشی پیکسل 6a کمی بزرگ است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال