اپلیکیشن اندروید کروم شما را در برابر وب‌سایت‌های خطرناک محافظت می‌کند

یکی از ویژگی‌های بسیار خوب نسخه‌ی Desktop از مرورگر کروم، حالت گشت و گذار ایمن می‌باشد که کاربران را در صورت باز کردن یک وب‌سایت مشکوک، باخبر کرده و آنها را از وارد شدن به سایت مورد نظر، باز می‌دارد. حال گوگل اعلام کرده که از این پس، این ویژگی به صورت پیش‌فرض در نسخه‌ی […]

یکی از ویژگی‌های بسیار خوب نسخه‌ی Desktop از مرورگر کروم، حالت گشت و گذار ایمن می‌باشد که کاربران را در صورت باز کردن یک وب‌سایت مشکوک، باخبر کرده و آنها را از وارد شدن به سایت مورد نظر، باز می‌دارد. حال گوگل اعلام کرده که از این پس، این ویژگی به صورت پیش‌فرض در نسخه‌ی اندروید از این مرورگر، فعال خواهد بود. هر چند باید اشاره کنیم که پیشتر این حالت در اندروید برای کروم فعال بود و بنا به دلایلی نامعلوم، غیر فعال شد.

Google Enables Chrome’s Safe Browsing On Android By Default

هر چند، گوگل این حالت را غیر فعال کرده بود اما معنای آن، این نبود که از ورود کاربران به سایت‌های مشکوک جلوگیری نمی‌شده است. به هر حال گوگل اعلام کرده که از این پس، حالت گشت و گذار امن جزوی از سرویس‌های گوگل‌پلی خواهد بود و کاربران با نصب نسخه‌ی 8.1 و جدیدتر، می‌توانند از این ویژگی بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است که کاربران سیستم‏‌عامل iOS در صورت تمایل می‌توانند این ویژگی را خودشان فعال نمایند. کاربران سیستم‌عامل اندروید نیز نیازی به دریافت آخرین نسخه از کروم و یا Google Play Services ندارد و گوگل به صورت خودکار، این ویژگی را فعال کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال