گوگل اندروید ۱۳ را به قابلیت پخش یکپارچه موسیقی در دستگاه ها مجهز می کند

قابلیت جدید اندروید به کاربر اجازه می دهد موسیقی را در زمان پخش بین دستگاه‌های صوتی مختلف جابجا کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اندروید ۱۳ به قابلیت جدیدی مجهز خواهد شد که از طریق آن امکان جابجایی بین دستگاه های صوتی در زمان پخش موسیقی فراهم می شود. کاربران هنگام گوش […]

قابلیت جدید اندروید به کاربر اجازه می دهد موسیقی را در زمان پخش بین دستگاه‌های صوتی مختلف جابجا کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اندروید ۱۳ به قابلیت جدیدی مجهز خواهد شد که از طریق آن امکان جابجایی بین دستگاه های صوتی در زمان پخش موسیقی فراهم می شود. کاربران هنگام گوش دادن به آهنگ می توانند در زمان نزدیک شدن به یک دستگاه صوتی دیگر ادامه پخش را از طریق آن دستگاه گوش کنند. گوگل از طریق ویژگی جدید پخش موسیقی یکپارچه بین گوشی، بلندگوی هوشمند، هدفون، تلویزیون خودرو و دیگر موارد امکان پذیر کرده است.

قابلیت جدید اندروید ۱۳ مربوط به کیت توسعه نرم افزاری SDK است که سال گذشته توسط گوگل منتشر شده بود. در این فناوری برای تشخیص نزدیکی یک دستگاه صوتی از نظر فیزیکی و ادامه فعالیت روی آن از بلوتوث کم مصرف و وای فای استفاده می شود.

طبق گزارش منتشر شده توسط ورج، قابلیت Uninterrupted Listening با ویژگی جابجایی خودکار صوت در محصولات اپل مشابه است. ساندیپ چیووکولا، مدیر بخش محصولات اندروید در وبلاگ گوگل اعلام کرد این شرکت قرار است ویژگی اعلان ها را از طریق همکاری با اسپاتیفای و یوتیوب موزیک تغییر دهد. بدین ترتیب با اضافه شدن قابلیت هایی مانند Fast pair و NearbyShare با کروم کست به SDK استفاده از چندین دستگاه آسان تر خواهد شد.

همکاری جدید گوگل با اسپاتیفای باعث می‌شود تا ابزار جدید اندروید ۱۳ بتواند از Spotify connect پشتیبانی کند. با کمک این قابلیت کاربران می‌توانند در زمان پخش موسیقی در پلتفرم اسپاتیفای نیز به راحتی بین چندین دستگاه که از Spotify connect پشتیبانی می کند، جابجا شوند. هنوز گوگل جزئیات بیشتر و زمان انتشار ویژگی گفته شده را نداده است، اما احتمالاً در سال جاری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال