GBoard نام اپلیکیشن جدید کیبورد گوگل برای iOS است

شرکت گوگل امروز از یک صفحه کلید مجازی جدید برای سیستم عامل iOS رونمایی به عمل آورده که فیلد جستجو را به صورت پیشفرض در درون خود یکپارچه کرده است. این صفحه کلید مجازی که Gboard نام دارد دارای طراحی ظاهری خاصی است. برای مثال این صفحه کلید بر روی بخش بالایی و کناره سمت چپ خود […]

شرکت گوگل امروز از یک صفحه کلید مجازی جدید برای سیستم عامل iOS رونمایی به عمل آورده که فیلد جستجو را به صورت پیشفرض در درون خود یکپارچه کرده است. این صفحه کلید مجازی که Gboard نام دارد دارای طراحی ظاهری خاصی است. برای مثال این صفحه کلید بر روی بخش بالایی و کناره سمت چپ خود از یک فیلد جدید برخوردار است که به کاربر این اجازه را می‌دهد بر روی صفحات وب جستجو نماید. در تصویر زیر شاهد این موضوع هستیم. با استفاده از این ویژگی جدید می‌توانیم صورتک‌های جدید را جستجو کنیم، بدون آنکه از صفحه کلید مورد نظر خارج شویم. از طرفی نتایج بدست آمده از جستجو را می‌توان بسیار سریع و به صورت مستقیم به محل گفتگو متنی وارد ساخت. البته از قبل نیز شایعات و خبرهای بسیار زیادی در مورد قصد گوگل به منظور تولید یک کیبورد جدید برای آیفون‌ها وجود داشت که به ماه مِی برمی‌گردد.

gboard_gif_regularSearch.0

علاوه بر آن در کنار جستجوی یک کلمه خاص، کیبورد Gboard می‌تواند کلماتی که تایپ می‌کنید را نیز در نظر گرفته و آنها را دنبال نماید. در نهایت باید گفت که این قابلیت ترکیبی از بهترین ویژگی‌های کیبورد شرکت گوگل و همچنین سرویس Google Now On Tap در سیستم عامل اندروید به حساب می‌آید. با این تفاوت که هم اینک کاربران شرکت اپل نیز می‌توانند از آنها استفاده نمایند. هم اکنون می‌توانید این کیبورد جدید را از فروشگاه اپل دانلود کرده و استفاده نمایید:

لینک دانلود صفحه کلید مجازی Gboard از App Store

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال