اولین تصاویر نسخه تاشو عینک هوشمند گوگل منتشر شد؛ مناسب برای محل کار

شاید شما هم تا کنون اخباری در مورد پروژه‌ی Aura شرکت گوگل که در آن به تولید و توسعه گجت‌های پوشیدنی پرداخته می‌شود، شنیده باشید. هدف اصلی این پروژه تولید عینک هوشمند گوگل بوده و سازندگان نیز تمام تلاش خود را دارند تا باز هم فرصت از دست رفته برای عرضه‌ی عینک هوشمند خود را […]

شاید شما هم تا کنون اخباری در مورد پروژه‌ی Aura شرکت گوگل که در آن به تولید و توسعه گجت‌های پوشیدنی پرداخته می‌شود، شنیده باشید. هدف اصلی این پروژه تولید عینک هوشمند گوگل بوده و سازندگان نیز تمام تلاش خود را دارند تا باز هم فرصت از دست رفته برای عرضه‌ی عینک هوشمند خود را زنده کنند.

اخیرا ما تنها شایعاتی در مورد این عینک هوشمند شنیده‌ایم و هیچ اطلاعات رسمی و یا تصاویر درستی از آن را ندیده‌ایم. اما تصویری که اخیرا توسط سازمان FCC منتشر شده، نشان می‌دهد که این عیتک هوشمند همان شکل همیشگی را داشته و طراحی بسیار خوب آن، می‌تواند آن را مناسب برای استفاده در محل کار نماید.

همانطور که اشاره کردیم، تنها یک عکس از این عینک هوشمند عرضه شده و ما تنها می‌دانیم که شکل یکی از نسخه‌های این عینک هوشمند، همانند چیزیست که حالا می‌بینیم. اینطور که اطلاعات قبلی منتشر شده اذعان داشته‌اند، سازندگان قصد دارند نسخه‌ای متفاوت از این عینک را به صورت یک هِدبند فلزی نیز در اختیار کاربران قرار دهند که هنوز هیچ تصویری از آن در دست نیست. تغییراتی که قرار است در بخش سخت‌افزاری این عینک هوشمند نسبت به نسل قبل وجود داشته باشد نیز پشتیبانی از شبکه‌ی وای‌فای با پهنای باند 5 گیگاهرتز، دوربین بهتر، پردازنده‌ی اینتل قدرتمندتر و باتری‌ بهینه‌تر می‌باشد. همچنین نسل جدید این عینک هوشمند، عمق دید را بیشتر از قبل خواهد نمود. طبق اطلاعاتی که خبرگزاری وال‌استریت نیز منتشر ساخته، مقاومت فیزیکی نسل دوم از عینک هوشمند گوگل بسیار بیشتر از قبل خواهد بود و حتی این عینک به صورت ضدآب نیز عرضه خواهد شد.

نکته‌ی مهمی که باید به آن نیز اشاره کنیم، این است که گوگل هنوز وجود این عینک هوشمند را تایید نکرده است! اما صدها تصاویر و منبع مختلف در اختیار ما قرار دارند که نشان می‌دهد شرکت‌های زیادی در حال همکاری با گوگل برای توسعه این عینک هوشمند می‌باشند. هر چند برخی از منابع موثق‌ نیز اذعان داشته‌اند که شرکای اصلی گوگل، با این شرکت در بخش نرم‌افزاری همکاری دارند و شاید حتی گوگل بخواهد نسخه‌ای جداگانه از سیستم‌عامل اندروید را برای این عینک هوشمند توسعه دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال