گوگل عینک هوشمند Google Glass را فراموش نکرده است

با توجه به اخبار جدیدی که توسط خبرگزاری وال‌استریت ژورنال منتشر شده، مدیرعامل بخش اجرایی شرکت گوگل، آقای Eric Schmidt، اعلام کرده که پروژه‌ی عینک هوشمند Google Glass همچنان در حال توسعه بوده و گوگل آن را فراموش نکرده، چرا که این پروژه بسیار مهم است! پیشتر، گوگل فروش نسخه‌ی اول از عینک هوشمند خود را همچون Explorer Programme، […]

با توجه به اخبار جدیدی که توسط خبرگزاری وال‌استریت ژورنال منتشر شده، مدیرعامل بخش اجرایی شرکت گوگل، آقای Eric Schmidt، اعلام کرده که پروژه‌ی عینک هوشمند Google Glass همچنان در حال توسعه بوده و گوگل آن را فراموش نکرده، چرا که این پروژه بسیار مهم است!

پیشتر، گوگل فروش نسخه‌ی اول از عینک هوشمند خود را همچون Explorer Programme، متوقف کرده و دلیل آن را نیز تبدیل شدن آن به یک پروژه‌ی مستقل همچون Google X اعلام کرده بود. Tony Fadell که پیشتر مدیر اجرایی پروژه‌ی Google Nest بود، حالا بر روی پروژه‌ی عینک هوشمند کار می‌کند و امیدوار است بتواند این عینک هوشمند را برای استفاده‌ی کاربران آماده کند. Schmidt در همین موضوع به ژورنال وال‌استریت اعلام کرد تولید عینک‌های هوشمند گوگل، یک حرکت بزرگ و اساسی برای گوگل به حساب می‌آید، ما به Explorer program پایان دادیم و همین موضوع سبب شد تا افراد بسیاری تصور کنند که دیگر بر روی عینک هوشمند خود کار نخواهیم کرد اما این موضوع حقیقت ندارد.

پیش از این اعلام شد که Google Glass در حال تبدیل شدن به یک محصول خطرآور است و به همین جهت نیز گوگل در تاریخ 15 ژانویه‌ی سال جاری، نه تنها فروش این عینک هوشمند را پایان داد بلکه برنامه‌ی Explorer program را نیز از بین برد. این خبر به گونه‌ای شوکه‌کننده منتشر شد، چرا که همان زمان بسیاری از افراد تصور می‌کردند که گوگل، قصد پیاده‌سازی برنامه‌های بیشتری برای عینک هوشمند خود را داشته اما این موضوع عملی نشد.

Schmidt اعلام داشت که همیشه شرکت گوگل ریسک‌پذیر بوده و پروژه‌ی عینک هوشمند خود را کنار نخواهد گذاشت، چرا که این عینک، در آینده به بخشی از پروژه‌ی خودروی بدون سرنشین گوگل نیز مربوط خواهد شد و توسعه و به ثمر رساندن چنین پروژه‌هایی، نیازمند زمان است.

به بیان دیگر، اگر روزی دوست داشتید تا عینک هوشمند Google Glass را در خرده‌فروشی‌های مختلف ببینید، باید بدانید که رویایتان همچنان شانس تبدیل شدن به حقیقت را خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال