گوگل آپدیت گوشی‎های پیکسل را تا سال 2018 تضمین کرد

برنامه‎ریزی گوگل برای به‎روزرسانی اندروید در گذشته برای هر دستگاه‎ نکسوس ثابت بوده است یعنی: ارائه‎ی آپدیت‎های مربوط به سیستم‎عامل اندروید به مدت 2 سال، به‎روزرسانی‎های امنیتی به مدت 3 سال یا 18 ماه پس از آن‎که موجودی گوگل‎استور به پایان رسد. در واقع، هیچ چیز جالبی در رابطه با این ارقام وجود ندارد، به […]

برنامه‎ریزی گوگل برای به‎روزرسانی اندروید در گذشته برای هر دستگاه‎ نکسوس ثابت بوده است یعنی: ارائه‎ی آپدیت‎های مربوط به سیستم‎عامل اندروید به مدت 2 سال، به‎روزرسانی‎های امنیتی به مدت 3 سال یا 18 ماه پس از آن‎که موجودی گوگل‎استور به پایان رسد. در واقع، هیچ چیز جالبی در رابطه با این ارقام وجود ندارد، به جز این‎که گوگل تصمیم گرفته است آن‎ها را در صفحه‎ی پشتیبانی از اندروید لحاظ کند.

گوشی پیکسل گوگل مهرماه سال گذشته به بازار آمد و در نتیجه دو گوشی Pixel و Pixel XL هر دو تا مهرماه سال 1397 آپدیت‎های سیستم‎عامل اندروید را به شکل “تضمین‎شده” دریافت خواهند کرد. توجه داشته باشید گوگل به این دلیل کلمه‎ی “تضمین‎شده” را به کار برده است که شاید بخواهد گوشی پیکسل را در سال 2019 به جدیدترین نسخه‎ی اندروید به‎روزرسانی کند.

عجیب است، گوگل هم‎چنان در این وب‎سایت بخش مختص به دستگاه‎های “نسخه‎ی گوگل‎پلی” و جدول زمانی آپدیت‎های آن‎ها دارد. ما از زمان گوشی HTC One M8 که 5 فروردین‎ماه 1393 عرضه شد، شاهد چنین دستگاهی نبوده‎ایم و آخرین دستگاه نسخه‎ی گوگل‎پلی نیز از وب‎سایت گوگل‎پلی حذف شده است.

دستگاه‎های نسخه‎ی گوگل‎پلی گوشی‎های پرچم‎داری همانند با گلکسی S4 و Sony Z Ultra هستند که از نسخه‎ی خام اندروید بهره می‎برند و گوگل مستقیما وظیفه‎ی آپدیت آن‎ها را برعهده دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال