نسخه جدید گوگل هنگ اوت با ویژگی‌های جدید برای iOS منتشر شد

اپلیکیشن هنگ‌اوت گوگل برای پلتفرم iOS یک به‌روزرسانی جدید را دریافت و شماره نسخه آن به 4 ارتقا پیدا کرد. این آپدیت تازه یک طراحی جدید را به همراه داشته است که بر اساس آن گوگل ادعا می‌کند که در شروع مکالمات، اضافه کردن استیکرها و پیوست تصاویر مقداری سریع‌تر عمل خواهد کرد. همچنین در […]

اپلیکیشن هنگ‌اوت گوگل برای پلتفرم iOS یک به‌روزرسانی جدید را دریافت و شماره نسخه آن به 4 ارتقا پیدا کرد. این آپدیت تازه یک طراحی جدید را به همراه داشته است که بر اساس آن گوگل ادعا می‌کند که در شروع مکالمات، اضافه کردن استیکرها و پیوست تصاویر مقداری سریع‌تر عمل خواهد کرد.

همچنین در این به‌روزرسانی جدید رابط کاربری تماس مقداری تغییر کرده است تا تجربه تماس بهتری را به ارمغان بیاورد و علاوه بر آن دکمه نوشتن (Compose) هم برای پیدا کردن سریع‌تر مخاطبانی که بیشتر با آن‌ها در ارتباط بوده‌اید، تغییراتی را به همراه داشته است.

گوگل در این آپدیت یک قابلیت جدید هم به اپلیکیشن هنگ‌اوت اضافه کرده است که به‌وسیله آن کاربر قادر خواهد بود، با یک ارسال تعداد تصاویر بیشتر را اضافه کرده و ارسال کند. در این نسخه مشکلات برطرف شده و عملکرد اپلیکیشن بهبود یافته است.

کاربران iOS از هم اکنون می‌توانند آن را از اپ استور اپل دریافت کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال