گوگل موفق به فروش 2.1 میلیون گوشی پیکسل شده است

با توجه به وضعیت نامساعد گوشی‎های پیکسل که از زمان عرضه‎ی آن‎ها و تا همین الان وجود داشته است، شاید این سوال شکل بگیرد که چرا آن‎ها از نظر فروش بسیار موفق بوده‎اند یا چرا از نظر گوگل ساخت آن‎ها به اندازه‎ی کافی هنوز نیست. شاید بدانید که گوشی‎های Pixel را شرکت اچ‎تی‎سی ساخته است. […]

با توجه به وضعیت نامساعد گوشی‎های پیکسل که از زمان عرضه‎ی آن‎ها و تا همین الان وجود داشته است، شاید این سوال شکل بگیرد که چرا آن‎ها از نظر فروش بسیار موفق بوده‎اند یا چرا از نظر گوگل ساخت آن‎ها به اندازه‎ی کافی هنوز نیست.

شاید بدانید که گوشی‎های Pixel را شرکت اچ‎تی‎سی ساخته است. این شرکت تایوانی ظاهرا برای شرکت گوگل بیش از 2.1 میلیون دستگاه Pixel و Pixel XL از زمان عرضه‎ی آن‎ها در پاییز سال گذشته ارسال کرده است. یقینا این آمار به نسبت دوران گوشی‎های نکسوس به مراتب بهتر است، اما زمانی که آن را با آمار گوشی‎های هوشمند سامسونگ و اپل در نظر می‎گیرید به نوعی مضحک جلوه می‎کند.

حتی نمی‎توان از این حقیقت هم غافل بود که این دو دستگاه تنها وارد بازار کشورهای خاصی شده است و در حقیقت اکثر اوقات نیز موجود نبوده‎اند. بنابراین شاید با توجه به تمامی این موانع، بتوان گفت که فروش بیش از دو میلیون عدد از آن‎ها به نوعی معجزه بوده است.

براساس گزارشی که توسط یک روزنامه‎ی چینی منتشر شده است، اچ‎تی‎سی ساخت گوشی Pixel 2 را نیز برعهده خواهد گرفت. از سوی دیگر، سه شرکت، ال‎جی، TLC و Coolpad، در حال رقابت برای بستن قرارداد با گوگل برای ساخت گوشی Pixel 3 در سال 2018 هستند. در حال حاضر به نظر می‎رسد که ال‎جی موفق به عقد قرارداد با گوگل شود و تخمین زده می‎شود که فروش‎ مدل‎های Pixel 3 در حدود 5 میلیون دستگاه باشد.

به تمامی این موارد، به خصوص افزایش فروش، به دیده‎ی شک بنگرید. برای این‎که امکان این افزایش فروش باشد، گوگل بایستی مدیریت زنجیره‎ی تامین و هم‎چنین توزیع گوشی‎های خود را با تغییر و افزایش روبرو سازد. شاید روزی شاهد این بودیم که این غول دنیای اینترنت متوجه شود بازار موبایل در کشورهای دیگری نیز به چشم می‎خورد و سایر افراد نیز با میل خرید گوشی‎های هوشمند این شرکت وجود دارند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال