گوگل نمایش حشرات را نیز به جستجوی AR اضافه کرده است

پیش از این فناوری واقعیت افزوده گوگل می توانست تنها حیوانات را در فضای داخل گوشی نمایش دهد. اما اکنون این فناوری می‌تواند حشرات را نیز در این بخش از موتور جستجو اضافه کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل در اطلاعیه رسمی خبر از به‌روزرسانی بخش واقعیت افزوده موتور جستجوی خود […]

پیش از این فناوری واقعیت افزوده گوگل می توانست تنها حیوانات را در فضای داخل گوشی نمایش دهد. اما اکنون این فناوری می‌تواند حشرات را نیز در این بخش از موتور جستجو اضافه کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل در اطلاعیه رسمی خبر از به‌روزرسانی بخش واقعیت افزوده موتور جستجوی خود داد. همچنین در این اعلامیه آمده است این شرکت به مرور قرار است بخش نتایج واقعیت افزوده (AR) موتور جست‌و‌جوی خود را بهبود بخشیده و حیوانات دیگری را نیز به آن اضافه کند.

در بخش نتایج واقعیت افزوده AR حدود ۲۳ حشره جدید اضافه شده است. کاربرانی که گوشی های آنها از فناوری واقعیت افزوده پشتیبانی می کند می توانند با جستجوی نام آن حشرات به انگلیسی و نمایش آن در قالب واقعیت افزوده تصویر آن را مشاهده کنند. پیش از این قابلیت واقعیت افزوده (AR) برای حیواناتی نظیر دایناسورها، گربه، عقرب، خرس، کوسه و غیره انجام گرفته بود. برای این منظور کاربر با گرفتن گوشی به سمت محیط می‌تواند ظاهر حیوان را در ابعاد واقعی مشاهده کند.

در بخش حشرات نیز حشراتی مانند سوسک کرگدنی (Rhinoceros Beetle)، سوسک هرکول (Hercules Beetle)، سوسک گوزنی غول پیکر (Giant Stag)، و سوسک گوزنی میانمار (Miyama Stag Beetle) اضافه شده است. در بخش View in 3D کاربران سیستم عامل اندروید می توانند علاوه بر مشاهده تصویر، صدای حشرات را نیز بشنوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال