گوگل پلی اپلیکیشن مقابله با کرونا را از پلتفرم خود حذف کرد

اپلیکیشن وزارت بهداشت که به کاربران کمک می کند تا علائم این بیماری را تشخیص دهند از گوگل پلی حذف شد. این اپلیکیشن با مشارکت وزارت بهداشت ، سازمان نظام پزشکی و همینطور وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تهیه و راه اندازی شده بود. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، اپلیکیشن وزارت بهداشت در جهت […]

اپلیکیشن وزارت بهداشت که به کاربران کمک می کند تا علائم این بیماری را تشخیص دهند از گوگل پلی حذف شد. این اپلیکیشن با مشارکت وزارت بهداشت ، سازمان نظام پزشکی و همینطور وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تهیه و راه اندازی شده بود.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، اپلیکیشن وزارت بهداشت در جهت تشخیص بیماری کرونا از طریق علائم این بیماری و کاهش مراجعه به مراکز بهداشتی راه اندازی شده است. وزارت بهداشت در اطلاعیه ای از کلیه مردم خواست تا این اپلیکیشن را نصب و از آن استفاده کنند. اما اکنون این اپلیکیشن از گوگل پلی حذف شده است. به نقل از ZDNet این اپلیکیشن اطلاعات گمراه کننده ای را به کاربر ارائه می دهد. زیرا این بیماری از طریق اپلیکیشن قابل تشخیص نیست. البته بخش امنیت ZDNet گفته که در این اپلیکیشن مورد خاصی مبنی بر جاسوسی مشاهده نشده است.

علت نگرانی ها در مورد اپلیکیشن وزارت بهداشت از جایی شروع شد که شرکت سازنده این اپلیکیشن به نام Smart Land Strategy پیش از این به انتشار اپلیکیشن های جاسوسی متهم شده بود. همچنین برخی کاربران سازنده این اپلیکیشن را با سازنده هات گرام و تلگرام طلایی یکی دانسته اند. البته هنوز این اپلیکیشن از طریق بازار قابل نصب و استفاده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال