گوگل به اتهام اخیر خود در مورد انحصار طلبی در موتور جستجو پاسخ داده است

گوگل با انتشار پیامی از اتهام مربوط به ائتلاف ۳۸ ایالت آمریکا در مورد باز طراحی موتور جستجو واکنش نشان داده و اعلام کرده است بازطراحی های جدید می تواند به کسب و کار کاربران آسیب بزند. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، ۳۸ دادستان از ایالت‌های مختلف آمریکا گوگل را به انحصار طلبی در […]

گوگل با انتشار پیامی از اتهام مربوط به ائتلاف ۳۸ ایالت آمریکا در مورد باز طراحی موتور جستجو واکنش نشان داده و اعلام کرده است بازطراحی های جدید می تواند به کسب و کار کاربران آسیب بزند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، ۳۸ دادستان از ایالت‌های مختلف آمریکا گوگل را به انحصار طلبی در موتور جستجو متهم کرده بودند. در این شکوائیه اعلام شده بود این شرکت باید موتور جستجوی خود را بازطراحی کند. اکنون گوگل نسبت به این شکوائیه واکنش نشان داده و اعلام کرده است موتور جستجوی این شرکت از طریق بازخورد های کاربران توسعه داده شده و باز طراحی آن می‌تواند به کسب و کارها آسیب بزند.

گوگل در بیانیه‌ای در وبسایت خود در مورد باز طراحی موتور جستجو اعلام کرده است: این شرکت هرگز به دنبال آسیب به رقبا نبوده است. همچنین پیشرفت موتور جستجو با توجه به بازخورد کاربران بوده و شامل لینک های مستقیم به کسب و کارها با هدف برآورده شدن نیاز کاربران انجام گرفته است. دربیانیه گوگل به طراحی بینگ مایکروسافت نیز اشاره شده و اعلام شده که مایکروسافت نیز از چنین بازخوردی برای توسعه استفاده کرده است. متن اصلی بیانیه مربوط به شکواییه اخیر و اعلام این موضوع بوده که باز طراحی موتور جستجو باعث آسیب به کسب و کارهای متوسط و کوچک خواهد شد.

گوگل در بیانیه خود اعلام کرده باز طراحی موتور جستجوی گوگل باعث لطمه به کیفیت نتایج جستجو شده و این موضوع می‌تواند برای کسب و کار های خرده فروشی آسیب بزند. گوگل برای اثبات حقانیت خود اعلام کرده این شرکت هر ماه حدود ۴ میلیارد ارتباط مستقیم با کسب و کارها داشته و هر سال نیز به میزان ترافیک ارسالی به وب سایت های غیر گوگل اضافه شده است. این سومین بار در سال ۲۰۲۰ است که گوگل به نقض قوانین ضد انحصار متهم شده است. این بار دادستان کل تگزاس و وزارت دادگستری آمریکا پرونده قضایی جدایی را برای گوگل باز کرده اند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال