قابلیت ثبت سفارش توسط Google Home فراهم شد

با آن‎که هم‎چنان شاهد ظهور قابلیت شایعه‎ شده‎ی تماس صوتی نیستیم، ولی امروز اسپیکر Google Home با قابلیت‎ هوشمندانه‎ی جدیدی به‎روزرسانی شده است. غول دنیای جستجو اعلام کرده است که شما می‎توانید از دستیار صوتی گوگل یعنی Google Assistant درون Google Home برای ثبت سفارش استفاده کنید. در حال حاضر این قابلیت برای تمامی فروشنده‎های […]

با آن‎که هم‎چنان شاهد ظهور قابلیت شایعه‎ شده‎ی تماس صوتی نیستیم، ولی امروز اسپیکر Google Home با قابلیت‎ هوشمندانه‎ی جدیدی به‎روزرسانی شده است. غول دنیای جستجو اعلام کرده است که شما می‎توانید از دستیار صوتی گوگل یعنی Google Assistant درون Google Home برای ثبت سفارش استفاده کنید.

در حال حاضر این قابلیت برای تمامی فروشنده‎های شرکت‎کننده در Google Express فراهم شده است تا کاربران بتوانند نیازهای خود را تهیه کنند. برای کاربران امکان سفارش از شرکت‎هایی مانند Costco, Whole Foods Market, Walgreens, PetSmart, Bed Bath & Beyond به همراه 50 شرکت ملی و بومی دیگر وجود دارد. کل این لیست در وب‎سایت زیر منتشر شده است.

برای شروع، کاربران باید از دستگاه “How do I shop?” (چطور خرید کنم؟) را سوال کنند کنند. البته قبل از ثبت هرگونه سفارش، کاربر بایستی بر روی گوشی خود وارد اپلیکیشن Google Home شده به مسیر More Settings و سپس Payments برود و اطلاعات کارت‎اعتباری خود و آدرس تحویل کالا را وارد کند. امکان خرید بعد از انجام این کارها وجود دارد.

اضافه کردن این قابلیت جدید به دستگاه Google Home باعث می‎شود این محصول در بین اسپیکرهای هوشمند رقیب قدرتمندتری برای Echo آمازون باشد که این اسپیکر هوشمند نیز قادر به ثبت سفارش از فروشندگانی است که با آمازون همکاری دارند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال