تعداد مهارت‎های Google Home افزایش یافت

همانند با اپلیکیشن‎های مختلف گوشی‎های هوشمند که باعث می‎شوند یک پلت‎فرم عالی (یا افتضاح) شود، مهارت‎های اضافه شده به دستگاه‎هایی نظیر اسپیکر اکو آمازون یا Google Assistant سبب افزایش توانمندی‎ها و مهارت‎های آن‎ها میشوند. حال که دستیار صوتی آمازون یعنی الکسا به نسبت گوگل با داشتن بیش از 10 هزار مهارت برتری دارد، به نظر […]

همانند با اپلیکیشن‎های مختلف گوشی‎های هوشمند که باعث می‎شوند یک پلت‎فرم عالی (یا افتضاح) شود، مهارت‎های اضافه شده به دستگاه‎هایی نظیر اسپیکر اکو آمازون یا Google Assistant سبب افزایش توانمندی‎ها و مهارت‎های آن‎ها میشوند. حال که دستیار صوتی آمازون یعنی الکسا به نسبت گوگل با داشتن بیش از 10 هزار مهارت برتری دارد، به نظر می‎رسد که گوگل نیز آهسته ولی پیوسته در حال نزدیک شدن به آمازون است.

براساس گزارشی که در وب‎سایت VentureBeat منتشر شده است، به نظر می‎رسد که گوگل به تازگی 15 مهارت / سرویس جدید به Google Assistant (و در مقابل Google Home) اضافه کرده است. این خدمات جدید در واقع با یکدیگر در ارتباط نبوده و بسیار متفاوت هستند، از ایراد نقل‎قول‎های مختلف از Jaden Smith گرفته تا بررسی امتیاز فیلم‎ها در وب‎سایت IMDB، بررسی اطلاعات هوا در سیاره‎ی مریخ و موارد متعدد دیگر.

گرچه خدمات قابل توجهی هم دیده می‎شود نظیر قابلیت دنبال کردن تاریخ انقضاء مواد غذایی، به عبارتی Google Assistant به زودی قادر خواهد بود به کاربران خود یادآوری کند که تاریخ انقضای مواد غذایی خاصی در یخچال آن‎ها نزدیک است. هم‎چنین سرویسی مرتبط با Computer Builder دیده می‎شود که به کاربران در قالب مراحلی کمک می‎کند کامپیوتر شخصی خود را بسازند.

اگر این سرویس‎ها و مهارت‎ها از نظر شما جالب است و مایل به دسترسی به آن‎ها هستید، می‎توانید از طریق اپ Google Home بر روی گوشی خود در زیر منوی “تنظیمات” آن‎ها را بررسی کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال