گوگل تعداد بیماران کرونا در مقصد سفر را به کاربر اطلاع می‌دهد

گوگل قصد دارد کاربران خود را از تعداد موارد ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در مقصد مطلع کند. این شرکت معتقد است نتایج جستجو در این مورد می‌تواند به کاهش سفر کاربران در ایام شیوع منجر شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از Engadget، گوگل با استفاده از سرویس […]

گوگل قصد دارد کاربران خود را از تعداد موارد ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در مقصد مطلع کند. این شرکت معتقد است نتایج جستجو در این مورد می‌تواند به کاهش سفر کاربران در ایام شیوع منجر شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از Engadget، گوگل با استفاده از سرویس Google Trips قصد دارد تا کاربران را از تعداد موارد ابتلا به کووید ۱۹ در مقصد سفر مطلع کند. همچنین کاربران می‌توانند در هنگام جستجو در مورد هتلها و پرواز ها و یا تعداد اتاق های خالی نتایج مربوط به این سرویس را فیلتر کنند.

به روز رسانی جدید این سرویس پس از خارج شدن بسیاری از شهرها و ایالت ها از قرنطینه در حال حاضر انجام شده است و کاربران با کمک این به‌روزرسانی می‌توانند جستجوهای خود را برای یافتن جزئیات بیشتری در مورد مقصد سفر و یا بازگشایی شهر ها انجام دهند. گوگل اعلام کرد در آینده نیز جزئیات بیشتری در مورد محدودیت های مربوط به سفر و همچنین کووید ۱۹ در بروز رسانی خود انجام خواهد داد. کلیه نتایج جستجوی گوگل مربوط به این سرویس در صفحهGoogle Trips  قابل مشاهده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال