گوگل با استفاده از هوش مصنوعی ویژگی جدیدی را در گوگل داکس به کاربران ارائه می کند

گوگل شب گذشته در جریان کنفرانس Google I/O اعلام کرد به زودی کاربران در بخش گوگل داکس ویژگی جدیدی را در اختیار خواهند داشت که با کمک هوش مصنوعی اسناد طولانی را به صورت خلاصه ارائه خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، استفاده از هوش مصنوعی در گوگل داکس به عنوان […]

گوگل شب گذشته در جریان کنفرانس Google I/O اعلام کرد به زودی کاربران در بخش گوگل داکس ویژگی جدیدی را در اختیار خواهند داشت که با کمک هوش مصنوعی اسناد طولانی را به صورت خلاصه ارائه خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، استفاده از هوش مصنوعی در گوگل داکس به عنوان ویژگی جدید و کاربردی به کاربران در خلاصه سازی اسناد طولانی کمک می کند. در ابتدا قرار است این قابلیت در گوگل داکس به کاربران ارائه شود و پس از آن نیز گوگل چت و گوگل اسپیس نیز قادر خواهند بود تا محتوای کاربران را خلاصه کنند.

 به این ترتیب کاربران زمان کمتری را صرف مطالعه محتوا های طولانی خواهند کرد. معرفی این ویژگی در ماه مارس انجام شد و اکنون به گفته گوگل کلیه کاربران به آن دسترسی دارند. ساندرا پیچای مدیرعامل آلفابت در این کنفرانس در مورد این ویژگی گفته است: ویژگی جدید برای تهیه خلاصه خودکار با کمک هوش مصنوعی نیاز به درک زبان، خلاصه سازی اطلاعات و همچنین تولید محتوا بر اساس متن اصلی است که چنین کاری به نوعی جادوگری شباهت دارد.

 در این ویژگی از یادگیری ماشینی و فناوری فشرده سازی زبان استفاده شده است. در چند ماه آینده نیز این ویژگی به گوگل چت اضافه خواهد شد و می توان با کمک آن خلاصه‌ای از مکالمه ها را در چت مشاهده کرد. همچنین گوگل قصد دارد در آینده این قابلیت را برای گوگل میت نیز توسعه دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال