گوگل گوشی های پرچمدار نسل بعدی پیکیل 7 را یک ماه زودتر معرفی می کند

گوگل که اکنون سرگرم آماده‌سازی گوشی جدید خود به نام پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو است قصد دارد یک ماه زودتر از برنامه زمانی قبلی خود آن را معرفی کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل مهرماه سال گذشته دو گوشی پرچمدار پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو را معرفی کرده […]

گوگل که اکنون سرگرم آماده‌سازی گوشی جدید خود به نام پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو است قصد دارد یک ماه زودتر از برنامه زمانی قبلی خود آن را معرفی کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل مهرماه سال گذشته دو گوشی پرچمدار پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو را معرفی کرده بود. اما امسال قصد دارد با تغییر برنامه زمانی عرضه خود پرچمدار جدید پیکسل ۷ را در شهریورماه معرفی کند.

طبق اطلاعات منتشر شده از این شرکت نسل بعدی گوشی های پیکسل احتمالاً در ماه سپتامبر توسط گوگل رونمایی خواهد شد. پیکسل ۷ مجهز به نمایشگر ۶.۳ اینچی است که از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می کند. این در حالی است که پیکسل ۷ پرو شامل نمایشگر ۶.۷ اینچی خواهد بود که به پنل LTPO نیز مجهز است. از نظر طراحی نیز گوشی پیکسل ۷ نسبت به نسل قبلی خود نازکتر و کوچکتر است. بدین ترتیب می توان نتیجه گرفت باتری استفاده شده در آن نیز کوچکتر باشد.

 به گفته گوگل این سری از گوشی های پیکسل شامل نسل دوم پردازنده تنسور هستند. پیش از این رندر هایی از پیکسل ۷ منتشر شده بود که نشان می داد این گوشی ها نیز نسبت به مدل های قبلی بدون تغییر در طراحی عرضه خواهند شد.

اما ممکن است گوگل در لحظه نهایی تغییراتی در محصول خود به وجود آورده باشد. با توجه به اینکه اطلاعات منتشر شده در حد شایعه هستند اما احتمالاً گوگل بدون هیچگونه مخفی کاری چندانی طبق اخبار منتشر شده گوشی های خود را عرضه خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال