تاریخ مراسم Google I/O 2017 از 27 تا 29 اسفندماه تعیین شد

هفته‌ی گذشته، گوگل با انتشار تصویری یک پازل را برای کاربران دنیای اینترنت طراحی کرد. خیلی زودتر از آن‌چه که تصور می‌شود، کاربران توانستند جواب پازل طراحی شده‌ی گوگل را پیدا کنند و از طریق همین جواب، تاریخ برگزاری رویداد I/O این شرکت در سال 2017 مشخص شد. بر همین اساس، گوگل مراسم I/O خود […]

هفته‌ی گذشته، گوگل با انتشار تصویری یک پازل را برای کاربران دنیای اینترنت طراحی کرد. خیلی زودتر از آن‌چه که تصور می‌شود، کاربران توانستند جواب پازل طراحی شده‌ی گوگل را پیدا کنند و از طریق همین جواب، تاریخ برگزاری رویداد I/O این شرکت در سال 2017 مشخص شد. بر همین اساس، گوگل مراسم I/O خود را در تاریخ 27 تا 29 اسفندماه برگزار خواهد کرد.

حالا مدیر اجرایی شرکت گوگل نیز این تاریخ را تایید کرده است. گوگل به احتمال زیاد در این رویداد از نسخه‌ی جدید اندروید که فعلا با نام اندروید O شناخته می‌شود رونمایی می‌کند. گمان می‌رود حرف O برای اندروید نسخه‌ی بعد، به کلمه‌ی Oreo مربوط باشد. از دیگر احتمالات پیرامون این مراسم، می‌توان به نسخه‌ی جدیدی از دستیار صوتی گوگل موسوم به Google Home اشاره کرد. علاوه بر این، انتظار می‌رود گوگل در این رویداد از سخت‌افزارهای جدیدی نیز رونمایی کند.

در بخش نرم‌افزار نیز، گوگل می‌تواند چند برنامه‌ی جدید را معرفی کند. سال گذشته، شاهد رونمایی از دو اپلیکیشن پیام‌رسان Allo و Duo بودیم و باید دید امسال گوگل چه برنامه‌ای را برای بهبود بخش نرم‌افزار خود در نظر گرفته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال