گوگل 25 هزار کروم‌بوک را به پناهندگان آلمانی اهدا می‌کند

اگر دقت کرده باشید، اخبار بسیار زیادی در مورد برحرانی که در اورپا وجود دارد در حال انتشار است و همگام باز مانی که بسیاری از کشورها و افراد چنین مشکلی را یک بحران بزرگ در نظر می‌گیرند، گوگل سعی کرده از این موقیعت به خوبی استفاده نماید. روز دوشنبه بود که شرکت گوگل به […]

اگر دقت کرده باشید، اخبار بسیار زیادی در مورد برحرانی که در اورپا وجود دارد در حال انتشار است و همگام باز مانی که بسیاری از کشورها و افراد چنین مشکلی را یک بحران بزرگ در نظر می‌گیرند، گوگل سعی کرده از این موقیعت به خوبی استفاده نماید.

روز دوشنبه بود که شرکت گوگل به صورت رسمی از بخشیدن 5.3 میلون دلار پول برای افراد بحران‌زده آلمانی خبر داد و اعلام کرد که 25000 کروم‌بوک را با هدف “اتصال مجدد” در اختیار این افراد قرار خواهد داد. یکی از مهم‌ترین اهدافی که این شرکت داشته نیز در اختیار قرار دادن سیستم‌های آموزشی و در دسترس برای هزاران افرادیست که حالا شاید خانه‌ای نداشته باشند.

البته باید اشاره داشته باشیم که این اولین‌بار نیست که یک شرکت به دنبال کمک به بحران‌زدگان است. پیشتر نیز شرکتی همچون Silicon Valley با هزینه کردن 5.5 میلیون دلار، سعی داشت به این افراد کمک کند، اما تلاش گوگل و عرضه کردن لپتاپ به آنها، کمی متفاوت می‌باشد. با این حال این شرکت سعی کرده تا این افراد را سازمان‌دهی نیز نموده و اطلاعات درستی در مورد آنها را جمع‌آوری نماید. مدیران گوگل معتقدند که این کار از اولین برنامه‌ها و مهم‌ترین می‌باشد که شاید در مرحله‌ی اول بتوان انجام داد.

مدیر Google.org، خانم Jacquelline Fuller در خبری رسمی اعلام کرده که این افراد بحران‌زده باید بتوانند در شرایط جدید و محلی که هستند، زبان را یاد گرفته و با به کارگیری مهارت‌ها و توانایی‌های خویش، زندگی جدیدی را در کشورهایی که حالا حضور پیدا کرده‌اند، آغاز نمایند. آنها فکر می‌کنند عرضه کردن این کروم‌بوک‌ها می‌تواند نتیجه‌ی بسیار خوبی در این مورد داشته باشد.

گوگل امیدوار است بتواند از اوایل ماه مارس، کمک به بحران‌زدگان را آغاز نماید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال