گوگل روی دومین گوشی تاشو خود متمرکز است

گوگل اولین گوشی تاشو خود را در مراسم کنفرانس توسعه دهندگان معرفی کرد. این گوشی با نام پیکسل فولد عرضه شد. اکنون یکی از مدیران این شرکت ساخت دومین گوشی تاشوی گوگل را تایید کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آیوی راس، رییس بخش طراحی گوشی های گوگل در پادکستی با […]

گوگل اولین گوشی تاشو خود را در مراسم کنفرانس توسعه دهندگان معرفی کرد. این گوشی با نام پیکسل فولد عرضه شد. اکنون یکی از مدیران این شرکت ساخت دومین گوشی تاشوی گوگل را تایید کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آیوی راس، رییس بخش طراحی گوشی های گوگل در پادکستی با نام Made By Google منتشر شد به توسعه دومین گوشی این شرکت اشاره دارد.

ظاهراً تمرکز گوگل روی گوشی دوم از مدت ها پیش بوده و به دلیل اینکه توسعه آن برای عرضه به بازار مناسب نبوده همزمان با پیکسل فولد معرفی نشده است. مدیر بخش طراحی نیز به این موضوع اشاره کرده است.

آیوی راس، در پادکستی که از او منتشر شده در مورد این موضوع گفته است گوشی موردنظر چندان برای عرضه به بازار آماده نبوده است. به همین دلیل اکنون تمرکز بیشتری روی آن انجام شده تا بتوانند در زمان بهتری از آن رونمایی کنند. آنها امیدوارند با صرف زمان بیشتر گوشی بهتری نیز عرضه کنند.

هنوز مشخص نیست دومین گوشی تاشو گوگل با چه طراحی و مشخصاتی وارد بازار خواهد شد. همچنین نحوه باز شدن آن و یا اینکه چگونه قرار است در دسترس کاربران قرار بگیرد اطلاعاتی در دست نیست.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال