گوگل به دنبال توسعه سیستم عامل واقعیت افزوده

پس از شرکت هایی مانند اپل و متا، اکنون گوگل نیز قصد دارد تا در زمینه واقعیت افزوده فعالیت هایی را آغاز کند. این شرکت اکنون تمرکز خود را روی توسعه سیستم عامل واقعیت افزوده قرار داده تا بتواند با کمک آن محصولاتی خلاقانه تولید کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل […]

پس از شرکت هایی مانند اپل و متا، اکنون گوگل نیز قصد دارد تا در زمینه واقعیت افزوده فعالیت هایی را آغاز کند. این شرکت اکنون تمرکز خود را روی توسعه سیستم عامل واقعیت افزوده قرار داده تا بتواند با کمک آن محصولاتی خلاقانه تولید کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل با هدف توسعه سیستم عامل واقعیت افزوده کارمندانی را در این بخش استخدام خواهد کرد. به گفته مارک لوفسکی در لینکدین اکنون وی به عنوان سرپرست تیم سیستم عامل واقعیت افزوده این شرکت انتخاب شده است. وی پیش از این در فیسبوک فعالیت داشته است. پس از آن نیز ۱۶ سال در مایکروسافت بوده و پنج سال گذشته را نیز در گوگل فعالیت کرده است.

گوگل به دنبال استخدام افرادی در موقعیت های شغلی مانند توسعه دهنده نرم افزار، مهندس ارشد و مدیر ارشد فناوری توسعه دهنده نرم افزار است. در اعلامیه استخدامی این شرکت آمده است: تیم ما به دنبال تولید نرم افزاری است که میتواند سخت افزار واقعیت افزوده را کنترل کند. قرار است این اجزای نرم افزاری روی دستگاه‌های AR استفاده شود و به عنوان مهمترین بخش آنها محسوب خواهد شد.

طبق این اعلامیه می‌توان نتیجه گرفت تیم واقعیت افزوده در گوگل به ایجاد پایه های محاسباتی همه جانبه و نمونه سازی مفید در تجربیات برای کاربران فعالیت خواهد کرد.

از دیگر سیستم های عامل گوگل که تاکنون توسعه یافته شده است می‌توان به اندروید، گوگل کست، کرون او اس و فیوشا اشاره کرد. اکنون نیز این شرکت قصد دارد برای سخت افزارهایی مانند هدست ها و عینک های واقعیت افزوده سیستم عامل جدیدی را توسعه دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال