گوگل یک هدست واقعیت مجازی را در سال 2016 معرفی خواهد کرد

از مدت‌ها پیش تاکنون شایعاتی مبنی بر تلاش گوگل برای وارد شدن در رقابت واقعیت مجازی به طور جدی شنیده می‌شد و حالا اولین اطلاعات مربوط به این هدست از وب‌سایت خبری Financial Times منتشر شده که براساس آن گوگل هدست واقعیت مجازی خود را برای رقابت با سامسونگ عرضه خواهد کرد. همان‌طور که می‌دانید سامسونگ، […]

از مدت‌ها پیش تاکنون شایعاتی مبنی بر تلاش گوگل برای وارد شدن در رقابت واقعیت مجازی به طور جدی شنیده می‌شد و حالا اولین اطلاعات مربوط به این هدست از وب‌سایت خبری Financial Times منتشر شده که براساس آن گوگل هدست واقعیت مجازی خود را برای رقابت با سامسونگ عرضه خواهد کرد. همان‌طور که می‌دانید سامسونگ، هدست واقعیت مجازی Gear را عرضه کرده و توانسته با آن به فروش مناسبی دست‌ یابد. هنوز به طور کامل مشخصات فنی این هدست فاش نشده اما چیزی که فعلا مشخص بوده این است که هدست واقعیت مجازی گوگل بسیار پیچیده‌تر و حرفه‌ای‌تر از هدست Cardboard این شرکت خواهد بود. گوگل قصد دارد نرم‌افزارهای مربوط به این هدست را به همراه خود هدست در سال جاری معرفی کرده و آن را آماده‌ی عرضه کند.

یکی از اهداف گوگل برای وارد شدن به دنیای هدست‌های واقعیت مجازی این است که برخلاف هدست Cardboard، واقعیت مجازی را وارد اندروید کند و به برنامه‌های دیگر توسعه‌دهندگان متکی نباشد. طبیعتا اگر گوگل واقعیت مجازی را به صورت نرم‌افزاری وارد اندروید کند می‌تواند تغییرات زیادی را در این عرصه ایجاد کند. برای مثال دیگر با وارد شدن واقعیت مجازی به اندروید شاهد لگ‌های فراوان و مشکلات دیگر نخواهیم بود. حتی گوگل می‌تواند با ارائه‌ی نرم‌افزاری مناسب از سرگیجه‌هایی که برای برخی از افراد ایجاد می‌شود جلوگیری کند. گوگل هنوز هیچ‌کدام از مطالب فاش شده را تایید نکرده اما باتوجه به خبرهای اخیر منتشر شده می‌توان نیم‌نگاهی به رویداد I/O برای معرفی این هدست یا نرم‌افزارهای مربوط به آن داشته باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال