گوگل پیام رسان Hangouts را بطور کامل بازنشسته می کند

گوگل تصمیم دارد نسخه وب پیام رسان Hangouts را بطور کامل تعطیل کند. البته نسخه اپلیکیشن این برنامه اوایل سال جاری از دسترس خارج شده بود. به گفته این شرکت، تا آخر آبان بطور کامل این برنامه تعطیل و کاربران به گوگل چت مهاجرت خواهند کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق […]

گوگل تصمیم دارد نسخه وب پیام رسان Hangouts را بطور کامل تعطیل کند. البته نسخه اپلیکیشن این برنامه اوایل سال جاری از دسترس خارج شده بود. به گفته این شرکت، تا آخر آبان بطور کامل این برنامه تعطیل و کاربران به گوگل چت مهاجرت خواهند کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق اعلام قبلی گوگل احتمالا تا اواخر آبان برنامه گوگل هنگ اوت بطور کامل از دسترس خارج خواهد شد. این شرکت پیش از این اعلام کرده بود از اپل نوامبر کاربران دیگر قادر به استفاده از نسخه وب این برنامه نخواهند بود. البته تا زمان انتشار این خبر همچنان این برنامه در دسترس است.

این پیام رسان در سال ۲۰۱۱ معرفی شد که در آن زمان همراه با یک پیام رسان دیگر گوگل مورد استفاده قرار می گرفت. سرویس دیگر Huddled نام داشت و برای ارسال پیام های متنی مورد استفاده بود. گوگل در سال ۲۰۲۰ نام هنگ اوت چت را به سرویس گوگل چت تغییر داد و اعلام کرد سرویس هنگ اوت به زودی تعطیل خواهد شد.

اکنون نسخه اپلیکیشن گوگل هنگ اوت از دسترس خارج شده و طبق اعلام گوگل نسخه تحت وب نیز در این ماه به کار خود پایان خواهد داد. احتمالا پس از تعطیلی این اپلیکیشن کاربران به استفاده از گوگل چت دعوت خواهند شد.

گوگل هنگ اوت یک سرویس تصویری بود که طبق اعلان گوگل باید اول نوامبر بطور رسمی تعطیل میشد. کاربرانی که از این سرویس استفاده می کنند تا اپل ژانویه سال آینده فرصت دارند تا داده های خود را دریافت کنند. اما دیگر امکان استفاده از سرویس گوگل هنگ اوت وجود ندارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال