گوگل توسعه‎دهندگان را به بهینه کردن اپلیکیشن‎های خود برای نسبت‎های تصویر جدید 18:9 و 18.5:9 تشویق می‎کند

سامسونگ با ارائه‎ی گوشی‎های گلکسی S8 و +S8 و ال‎جی با عرضه‎ی گوشی G6 سعی دارند روند جدیدی را در طراحی گوشی‎های هوشمند مطرح کنند که هدف افزایش اندازه‎ی نمایشگر، از بین بردن حواشی و حفظ ابعاد گوشی به صورت نسبتا جمع و جور است. حال گوگل به نظر می‎رسد که از این روند استقبال […]

سامسونگ با ارائه‎ی گوشی‎های گلکسی S8 و +S8 و ال‎جی با عرضه‎ی گوشی G6 سعی دارند روند جدیدی را در طراحی گوشی‎های هوشمند مطرح کنند که هدف افزایش اندازه‎ی نمایشگر، از بین بردن حواشی و حفظ ابعاد گوشی به صورت نسبتا جمع و جور است.

حال گوگل به نظر می‎رسد که از این روند استقبال کرده و توسعه‎دهندگان اندروید را تشویق می‎کند اپلیکیشن‎های خود را برای نسبت‎های تصویر جدید 18:9 و 18.5:9 بهینه کنند که به ترتیب در گوشی‎های G6 ال‎جی و پرچم‎دارهای جدید سامسونگ دیده می‎شوند.

تصویر سمت چپ زیر حداکثر نسبت تصویر 16:9 را در یک دستگاه با نسبت تصویر 18.5:9 و تصویر سمت راست حداکثر نسبت تصویر 18.5:9 را در یک دستگاه با نسبت تصویر 18.5:9 نشان می‎دهد

این شرکت در پست جدیدی در وب‎سایت Android Developers اعلام کرده است “به منظور بهره‎بردن کامل از فرمت‎ نمایشگرهای بزرگتر در این دستگاه‎ها، بایستی حداکثر افزایش نسبت تصویر اپلیکیشن خود را در نظر بگیرید، ما به شما پیشنهاد می‎کنیم که اپ خود را برای پشتیبانی از نسبت‎های تصویر 2:1 یا بالاتر طراحی کنید.”

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال