گوگل مشکل پرش صفحه را در اپلیکیشن کروم رفع می‎کند

بدون شک برای شما نیز رخ داده است که در دستگاه موبایل خود به پایین یک صفحه‎ی وب در حال بارگذاری اسکرول کرده باشید اما با لود شدن تصاویر، صفحه به بالا پریده و سبب شده است چندین مرتبه صفحه را مجددا جابجا کنید. بسیاری از کاربران موبایل اپلیکیشن کروم با این باگ آزاردهنده روبرو […]

بدون شک برای شما نیز رخ داده است که در دستگاه موبایل خود به پایین یک صفحه‎ی وب در حال بارگذاری اسکرول کرده باشید اما با لود شدن تصاویر، صفحه به بالا پریده و سبب شده است چندین مرتبه صفحه را مجددا جابجا کنید. بسیاری از کاربران موبایل اپلیکیشن کروم با این باگ آزاردهنده روبرو شده‎اند.

حال گوگل به منظور رفع این مشکل قابلیت جدیدی را در اپ خود به اسم ” scroll anchoring” لحاظ کرده است. اگر بخواهیم از دیدگاهی ساده توضیح دهیم، این  به‎روزرسانی “محتویاتی که در حال حاضر کاربر می‎بینید را به صفحه قفل می‎کند، تا به دنبال آن دید مطالعه‎ی کاربر در یک جا حفظ شود”، در حالی‎که لود صفحه ادامه پیدا می‎کند.

تمامی وب‎سایت‎ها ساختار طراحی مشابهی ندارند، بنابراین این قابلیت هم‎چنان در حالت پیشرفت و تغییر قرار دارد. گوگل اعلام می‎کند که موفق شده است به طور متوسط جلوی سه “پرش” به ازای هر نمایش را با آپدیت جدید بگیرد. در ویدئویی که زیر مشاهده می‎کنید، در حدود ثانیه‎ی هشت، می‎توانید به خوبی پرش صفحه را در حین این‎که کروم بارگذاری صفحه را تمام کرده است، مشاهده کنید.

حتی با این‎که چنین مشکلی کوچک است، ولی رفع جزئیاتی همانند با این باعث می‎شود که رضایت کاربران حفظ شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال