گوگل اپلیکیشن PDFخوان اختصاصی برای اندروید راه اندازی خواهدکرد!

PDF خوان گوگل آخرین ضمیمه مجموعه آفیس گوگل، برای اندروید است که قطعا به خوبی خواهد توانست خودش را مطرح کند. اپلیکیشنی که از نامش پیداست و چیزی بیشتر از یک PDFخوان ساده است. ممکن است با خود بگویید وقتی گوگل درایو هست چه نیازی به این اپلیکیشن دارید. حرف شما کاملا صحیح است، اما هنوز […]

PDF خوان گوگل آخرین ضمیمه مجموعه آفیس گوگل، برای اندروید است که قطعا به خوبی خواهد توانست خودش را مطرح کند. اپلیکیشنی که از نامش پیداست و چیزی بیشتر از یک PDFخوان ساده است. ممکن است با خود بگویید وقتی گوگل درایو هست چه نیازی به این اپلیکیشن دارید. حرف شما کاملا صحیح است، اما هنوز هم یک دلیل برای این برنامه وجود دارد و آن داشتن یک نسخه کامل، بی‌نقص و خوب آن است.

چندی پیش گزارشی مبنی بر تلاش‌های جدید گوگل بر روی اندروید با عنوان “اندروید برای کار” در فضای مجازی منتشر شد. هدف این پروژه این است که دستگاه‌های شخصی اندروید بسیار سازمان یافته‌تر و راحت‌تر، هم در خانه و هم در محیط کار مورد استفاده قرار بگیرند.

ایده اصلی پشت این پروژه، داشتن مجموعه ای تفکیک شده از اپلیکیشن‌ها است که برای کار اختصاصی شده‌اند و از اپلیکیشن‌های اصلی جدا شده‌اند. البته این بدان معنی نیست که گوگل دست به راه‌اندازی مجموعه‌ی جدیدی از اپلیکیشن‌های سودمند زده است، بلکه نشانگر این است که قابلیت‌های موجود از این پس در اپلیکیشنی همچون پی‌دی‌اف خوان گوگل منعکس خواهد شد.

بهرحال ما علاقه‌مند دیدن ایده جدید غول فناوری هستیم، به ویژه اینکه شبکه شرکای قابل توجهی هم این کمپانی را در این ایده همراهی می‌کنند. شرکت‌هایی چون SAP, BlackBerry, Citrix, Adobe, Box و cisco و برندهای تلفن همراهی همچون Samsung, Sony, LG, HTC, Motorola, Huawei

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال