گوگل به تیم‌های ورزشی و هنرمندان اجازه ارسال مطلب در صفحات جستجو را می‌دهد

اگر به یاد داشته باشید سال میلادی گذشته گوگل به کاندیدهای سیاسی آمریکا اجازه داد در صفحات جستجو مطلب ارسال کنند. حال این شرکت این قابلیت را توسعه داده است. از الان، شهروندان آمریکا و برزیل در دنیای اینترنت به دنبال جستجو برای فیلم‎ها، موزه‎ها، تیم‎های ورزشی، لیگ‎های ورزشی و (در حال حاضر تنها برای […]

اگر به یاد داشته باشید سال میلادی گذشته گوگل به کاندیدهای سیاسی آمریکا اجازه داد در صفحات جستجو مطلب ارسال کنند. حال این شرکت این قابلیت را توسعه داده است. از الان، شهروندان آمریکا و برزیل در دنیای اینترنت به دنبال جستجو برای فیلم‎ها، موزه‎ها، تیم‎های ورزشی، لیگ‎های ورزشی و (در حال حاضر تنها برای برزیل) موسیقی‎دان‎ها، شاهد محتوایی خواهند بود که توسط افراد و سازمان‎ها ارسال شده‎اند. ممکن است کمی طول بکشد تا کاربران این به‎روزرسانی را بتوانند مشاهده کنند و ثبت‎نام‎ها به تازگی شروع شده است ولی خیلی زود شاهد ترویج این قابلیت جدید گوگل خواهیم بود. این شرکت در حال محک زدن مواردی مشابه با این قضیه است.

کاربران به دنبال اجرایی شدن این طرح، همانند با بسیاری از کارت‎های جستجوی گوگل، اطلاعاتی که به دنبال آن هستند را به صورت مشخص و پررنگ شده مشاهده می‎کنند. به عنوان مثال اگر به دنبال یک فیلم برگردند، اخبار به‎روزرسانی شده در رابطه با تولید فیلم مذکور را مشاهده می‎کنند که توسط استودیو ارسال شده است. احتمالا این قابلیت گاهی اوقات باعث شلوغ کردن صفحات جستجو شود، ولی می‎توان به این قضیه به این صورت نگریست که دیگر کاربران تنها برای دریافت آخرین به‎روزرسانی‎ها در خصوص اخبار مختلف، نیاز نیست به فیس‎بوک و توئیتر پناه ببرند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال