امکان به اشتراک‎گذاری موقعیت در گوگل پلاس غیرفعال شد

برکسی پوشیده نیست که افراد زیادی ترجیح می‎دهند به جای استفاده از گوگل پلاس در فیس‎بوک و توئیتر فعال باشند. با آن‎که شایعات زیادی در رابطه با فوق قریب الوقوع شبکه‎ی اجتماعی گوگل شنیده می‎شود، اما باز هم پابرجا ایستاده است. حال گوگل قابلیتی که چندین سال با این شبکه‎ی اجتماعی بوده را حذف کرده […]

برکسی پوشیده نیست که افراد زیادی ترجیح می‎دهند به جای استفاده از گوگل پلاس در فیس‎بوک و توئیتر فعال باشند. با آن‎که شایعات زیادی در رابطه با فوق قریب الوقوع شبکه‎ی اجتماعی گوگل شنیده می‎شود، اما باز هم پابرجا ایستاده است. حال گوگل قابلیتی که چندین سال با این شبکه‎ی اجتماعی بوده را حذف کرده است. امکان به اشتراک‎گذاری موقعیت در +Google دیگر در اختیار کاربران قرار ندارد.

این امکان به کاربران اجازه می‎داد با هر فردی تا هر زمانی که می‎خواهند موقعیت خود را به اشتراک بگذارند. چندین سال قبل این امکان در اختیار کاربران قرار گرفت و حال به دلیل خوبی حذف شده است.

گوگل تصمیم گرفته است این قابلیت را در اختیار اپلیکیشن گوگل‎مپس خود قرار دهد، قابلیتی که از همان ابتدا وجود آن در این اپ منطقی‎تر بود، تا کاربران بتوانند موقعیت خود را به صورت نامحدود یا مدت زمان محدودی با دوستان و سایرین به اشتراک‎ بگذارند.

گوگل تایید کرده است که قابلیت به اشتراک‎گذاری موقعیت در اختیار کاربران گوگل‎مپس قرار گرفته و به زودی تمامی کاربران جهانی این مپ آن را در اختیار خواهند داشت و بنابراین دیگر شاهد وجود آن در گوگل پلاس نخواهیم بود. به کاربران +Google پیامی مبنی بر مزیت استفاده از گوگل‎مپس نشان داده می‎شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال