گوگل به دنبال خرید حق نام ورزشگاه تاتنهام

گزارش های جدیدی منتشر شده است که نشان می دهد گوگل قصد دارد حق نام ورزشگاه تاتنهام را خریداری کند. هنوز جزئیات مذاکرات طرفین منتشر نشده است. در صورت موفقیت در توافق احتمالا این استادیوم به نام گوگل استادیوم Google Stadium تغییر نام خواهد داد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به […]

گزارش های جدیدی منتشر شده است که نشان می دهد گوگل قصد دارد حق نام ورزشگاه تاتنهام را خریداری کند. هنوز جزئیات مذاکرات طرفین منتشر نشده است. در صورت موفقیت در توافق احتمالا این استادیوم به نام گوگل استادیوم Google Stadium تغییر نام خواهد داد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از The Athletic، گوگل مذاکراتی را با باشگاه تاتنهام انگلیس آغاز کرده است. هدف از آن نیز خریداری حق نام ورزشگاه این باشگاه دسته اولی است. پیش از این دنیل لوی، رئیس هیبت مدیره این باشگاه در این مورد اظهار نظر کرد و گفته بود: در صورت دریافت پیشنهاد برای خرید حق نام این استادیوم حتما بررسی خواهند شد. هنوز نام این استادیوم توسط گوگل انتخاب نشده است. اما احتمالا نام استادیوم گوگل برای آن انتخاب خواهد شد. در چند سال گذشته شایعاتی مبنی بر پیشنهاد این باشگاه برای حق نام ورزشگاه خود به شرکت هایی مانند گوگل و فدکس منتشر شده بود.

در حال حاضر بسیاری از باشگاههای انگلیسی حق نام ورزشگاه خود را به شرکت ها می‌فروشند. به عنوان مثال آرسنال نیز در گذشته نام استادیوم خود را به استادیوم امارات تغییر داده بود. البته این اولین باری نیست که گوگل در ورزش فعالیت دارد. این غول جستجو پیش از این نیز پیش از این در تیم های ورزشی مانند فرمول ۱ و NBA حضور داشته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال